Miiickaan

Alla inlägg under december 2008

Av Mikaela - 31 december 2008 16:26

nyår firades hemma hos eric. (:  blev faktiskt en bra nyår. (y)

speciellt en sak.

Av Mikaela - 29 december 2008 16:25

Det känns faktiskt rätt, man kan inte tvinga fram något. Det är ju bara så.

Av Mikaela - 27 december 2008 16:55

vet inte vad jag har gjort... :(

Av Mikaela - 26 december 2008 12:22

det här är verkligen svårt, men jag har inget val..

vill inte göra det egentligen men eftersom det känns såhär så måste det bli så. 

förlåt <3


Av Mikaela - 21 december 2008 16:08

skrev ett inlägg igår men det verkade inte som om det sparades.

aja, tänker inte skriva om allt det ändå.


men idag har jag julstädat &julpyntat på rummet, blev väl bra. (:

inte riktigt klart än, bara lite kvar men det tar jag imorgon.

 nu snart ska jag kila iväg till jenni &laga tacos och lite sådär.

sen ikväll blir det att vara med jenni, nicole, anders, kim &oskar. trevligt! (y)


Snart julafton =) bara tre dagar kvar.


det är så mycket just nu, vet inte vad jag ska göra?

trodde att det här kunde bli bra men jag trodde kanske fel..

Av Mikaela - 17 december 2008 18:42

skriver inte allt för ofta i denna blogg men ibland iallafall. (:

finns inte så mycket att säga, men snart är det jul och jullov. kommer bli så otroligt skönt plus att på fredag är det julstöket som kommer bli kanon. (:


Det kommer alltid finns där men jag tror att

jag behöver göra det här för min skull nu.

kan nog bli jätte bra isåfall. (:

Av Mikaela - 8 december 2008 18:47

först skola som vanligt, hade redovisning i turism, gick bra. (:

efter skolan så åkte jag med jens, nicole, kim &oskar och åt på mcdonalds.

slapp åka buss hem, väldigt skönt måste jag säga. =)

Av Mikaela - 3 december 2008 19:32

inte skrivit här på ett tag, märkte jag. idag, skola som vanligt. hade två prov.. ett i bransch och produkt och datakunskap, det första va väldigt svårt men jag hoppas verkligen på g. (: det andra va mycket lättare, så hoppas på vg eller mvg. får se vad det blir.


Nedräkningen har börjat, snart jul. (:

21dagar kvar.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards