Miiickaan

Alla inlägg under januari 2009

Av Mikaela - 27 januari 2009 21:05

idag har är det tisdag och den har dagen har varit väldigt tråkig.

Mår inge vidare längre, vet inte vad det beror på riktigt.. känner mig bara väldigt ensam på alla sätt och vis, men det försvinner det vet jag men det är väldigt jobbigt just nu. Det är bara något man får för sig och försvinner sen.


Är trött på det här nu, en helg då och en helg två veckor efter det, det kallas inte okej.. Bara dålig stil både mot mig och den andra..


Praktiken på ströget är helt okej, tiden går fortare nu när jag vet hur och vad jag kan göra. är faktiskt ganska kul. :) kanske något man kan jobba med ett tag iallafall och sen något annat. nu ska jag sova, börjar tidigt imorron. / M

Av Mikaela - 22 januari 2009 21:13

Tänk att tiden går så fort och att den verkligen läker alla sår.

Det trodde jag inte men det är faktiskt så. =) 

allt är så mycket roligare nu. (:

Av Mikaela - 20 januari 2009 22:16

nu börjar praktiken i tre hela veckor på Ströget, tror det kommer gå bra. (:

aziz, sofia &malin som jobbar där är hur trevliga som helst och det är ju bra. Det är bara att det inte finns så mycket att göra, så det blir lite långtråkigt.

Men annars är det helt okej. (: rätt kul faktiskt. 2 dagar gjorda, 13kvar.


Imorron ska jag, celina, anita och rebecca äta på ströget, där jag praktiserar, känns skönt för när man ska gå till skolan och äta så tar det nästan mer än hela rasten, så det blir väldigt bra.

sen ska jag nog hem till daniela och baka kladkaka och kolla på bandy. (:

mycket trevligt.

Av Mikaela - 15 januari 2009 21:42

nu snart är det äntligen helg. (: visst har bara haft skola i en vecka efter lovet men är redan väldigt skoltrött, tur är det att vi har apu i tre veckor och lov en vecka efter det. Alltså fyra veckor utan skola. känns bra. (:

det är inte bra att redan känna sig skoltrött, har inte haft något prov och inget sådär jätte ansträngande, men våran schema fria dag va faktiskt väldigt jobbig, vi skulle skriva en power point redovisning om något vi tyckte om. lektionen var ifrån 8.15-15.00 och 30min rast +5min raster men dom tog vi aldrig, för det är ju bättre att bli klar och ta tidigare buss hem.

nu snart ska jag lägga mig och sova för imorron är det skola igen. woho..

men efter skolan följer Sara med mig hem, sen blir det tjejmiddag hos nicole innan partyt börjar och det kommer massa folk. (:

vi har nästan ingen koll på vilka som kommer, men får väl se hur det blir. (d)

Av Mikaela - 11 januari 2009 19:04

söndag, det har varit en riktigt bra helg faktiskt. (:

har mest varit hemma hos fredrik och där va det lite olika folk.

men i lördags kom oscar, pölisch, albin och danni dit. +mer.

riktigt mysigt blev det, o. (: men en sak vet jag nu iallafall, man ska inte dricka på tom mage, det va riktigt pinsamt..


aja, idag åkte jag och bowlade med jennifers familj. (: nu snart ska försöka hitta något program som jag kan installera så det funkar att kolla på film på datorn.

Av Mikaela - 2 januari 2009 16:28

Andra januari, början på ett nytt år. Nytt år - nya möjligheter.

 idag ska jag &jennifer åka till ylva, saknat dig en massa skaru veta.

vet inte vad vi hittar, på men vi borde ta några vinterkort. <3


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards