Miiickaan

Alla inlägg under mars 2011

Av Mikaela - 31 mars 2011 08:27

Sitter i skolan på första lektionen och gör väl inte sådär jättemycket. Hade tänkt gå och sola efter skolan men har börjat bli förkyld och vill inte riskera att man blir sämre och förstör helgen för att sola solarium. Vet ju inte om det är så, men kan ju vara så. Bäst att vara på säkra sidan. Efter skolan blir det hem och göra sig iordning för ikväll blir det bio med Jonas i skövde, im number four. :)

 

Av Mikaela - 30 mars 2011 17:28

Idag är det en sån där bra dag då allt känns någorlunda bra. Har kommit på att jag har massa saker att se fram emot nu den snarste tiden som kommer ch det gör ju allt så mycket lättare. :) Ikväll kommer syrran och slingar håret på mig, jätteskönt! Imorgon blir det att sola &sen på kvällen blir det bio med Jonas och på fredag är jag ledig och ska åka till marieberg med mina fina flickor. På lördag väntas det roliga saker också. :) bara roliga saker att se fram emot som ni ser. Nu blir det oc &vänta på syrran.

 

Av Mikaela - 29 mars 2011 20:07

Sitter här och pratar med anna, vi planerar redan vad som ska hända i helgen. :) Vi hoppas bara att vårt underbara gäng är villiga att vara med. Går ju inte att ha en sån där toppen kväll som vi har tänkt oss utan dom! Nu ska jag gå ner och ta något att äta och se om det är något bra på tven. Imorgon blir det tillbaka till skolan och då är det säljsamtal som gäller, vilket kommer gå skit.

 


Av Mikaela - 29 mars 2011 11:25

Otroligt skönt att stanna hemma idag, det var något jag behövde. Vila lederna lite och hinna plugga allt som ska bli klart. Men först blir det ett avsnitt av oc och duschen, sen blir det också väldigt god mat idag! Har inte så mycket mer att skriva, ha det bra alla!

 

Av Mikaela - 28 mars 2011 14:14

Idag känns det som om våren är här, satt ute i solen förut. Väldigt härligt! :) Sitter i skolan på sista lektionen, är hur trött som helst! Kommer slänga mig på sängen så fort jag kommer hem och sova en stund. Efter det blir det självklart att plugga, eftersom vi ska ha säljsamtal på onsdag. Förut kom även student-tröjorna, lite liten var den allt men det är ju bara för att jag vill att den ska vara lång på längden. Aja, nu ska jag fortsätta lyssna på lektionen, ha det fint!

 

Av Mikaela - 27 mars 2011 19:44

Nu var födelsedagarna över och släkten har åkt hem. Det har blivit mycket tårta &kakor så är proppmätt. :) Har fått fina presenter och en sak som jag tänkte väldigt mycket när jag fick var vinglas, fick den där känslan av att man snart ska flytta hemifrån. Att bli vuxen skrämmer mig på flera sätt, men det kanske hör till? Nu ska
jag sätta mig och plugga, prov imorgon och har inte läst något alls än, panik. 

 

Av Mikaela - 27 mars 2011 10:18

Vet inte riktigt vad jag ska säga om kvällen igår, hade alldeles för höga förväntningar. Menmen, dagen i göteborg var väldigt trevlig, tog x2000 hem eftersom vi missade fyra tåget och var tvugna att komma hem. Inte det billigaste direkt. ;) Föutom det, vilken vän Anna är. Både paket och tårta hade hon fixat. Hur gulligt som helst! :) Nu ska jag gå ner och äta frukost känner mig alldeles yr bara för att jag inte har ätit på länge. I eftermiddag kommer en del av släkten hit och firar oss, tårta &kakor. :)

 

Av Mikaela - 26 mars 2011 07:45

Gör ett tidsinställt inlägg eftersom jag inte kommer att sitta vid datorn något idag. Idag fyller jag hela 19år och detta firas lite halvt konstigt eftersom vi ska till göteborg. Men vår lärare har lovat att bjuda på tårta och det får man ju hoppas han håller. :) För vad är en födelsedag utan tårta? Iallafall blir det mässa och god mat i göteborg, sen tåget hem till anna och skynda att göra oss iordning för förfest hos timmy &sen vidare till statt. :)  Tror att det kan bli en väldigt bra födelsedag!

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards