Miiickaan

Alla inlägg under april 2011

Av Mikaela - 30 april 2011 18:39

Har precis gjort mig iordning för kvällen, nu väntas majbrasan, grillning &statt. :) hoppas på en toppen kväll med gott dricka. Nu ska jag inte sitta här längre, blir att övningsköra till stan när vi ändå åker, ha det fint allihopa!


    

Av Mikaela - 30 april 2011 11:18

Vaknade vid tio av att jag var genom täppt i näsan, så gick inte sova. Det var faktiskt riktigt trevligt igår, vi åkte hem till david &dom en sväng och drack några glas vin. :) Nu ska jag snart gå ner och äta en god behövlig frukost och sen blir det att lägga sig i solen en stund. Ikväll blir det majbrasan, grilla &statt med härliga tjejer i mariestad. :)  

 

Av Mikaela - 29 april 2011 18:52

Kom hem för en liten stund sedan, blev en lång dag i skolan eftersom vi jobbade med projektarbetet efter sista lektionen, men nu är den faktiskt klar. :) skönt! Efter det åkte jag, syrran &anna ner till stan och firade att det var helg med att dela på en pizza. Skulle egentligen sola på suncity men kändes alldeles för jobbigt nu när det är så varmt ute, så struntade i det. Nu sitter jag här och har precis tvättat bort sminket, ska snart göra mig iordning och sen åka ner till daniela &dricka några glas vin. :) carro kommer nog också efter en stund, blir nog en jättemysig kväll!

 

Av Mikaela - 28 april 2011 18:04

Slutade en timme tidigare så kom hem redan vid tjugo över tre, riktigt skönt! Har legat i soffan sen dess och kollat på tv, bara tagit det lungt. Men nu ska jag ta tag i naturen och börja plugga. Tänk vad skönt det vore att kunna ta en promenad i solen, men den turen har man ju inte. Blir lite väl jobbigt att hoppa runt, men efter operationen ska jag göra allt det jag inte kan nu. :) kanske inte springa men, gå bara gå vore underbart!

 

Av Mikaela - 27 april 2011 14:17

Sitter i skolan på sista lektionen, vill bara hem till sängen. Men det betyder inte att man får sova utan måste plugga till naturprovet. Vill verkligen få godkänt på det, så det gäller att läsa. Ikväll blir det iallafall att kolla på tv &äta något gott. :) väldigt intressanta inlägg det blir den här veckan, men eftersom det inte är något annat
som händer, så får det bli lite så. Ni får ha det så bra!

 


Av Mikaela - 26 april 2011 21:56

Att sova mindre än tre timmar är alldeles för lite, somnade när jag läste på naturen. Men känns inte som om det är så jättesvårt, så hoppas provet ska gå bra ändå. :) nu snart blir det att kolla på bigbrother och sen sova. Vill ha helg men samtidigt inte, göteborg får bli nästa helg istället. I helgen blir det att fira valborg såklart. :)

 


Av Mikaela - 26 april 2011 17:46

Var inte sådär jättepigg på att gå upp ur sängen imorse när man bara hade sovit i två och en halv timme. Alldeles för lite sömn, vet inte varför det var svårt att somna. Menmen, iväg till skolan och skrev prov direkt på morgonen som gick allt utom bra.  Finns som tur är omprov och det är något som  behövs i det här fallet. Resten av dagen var väldigt seg, bild och håltimme och sist möte. Nu när jag kom hem kunde jag äntligen hämta ut min ziperall som är jättemysig! :) Dock är det fel årstid för den nu, men blir ju kallt igen sen men först sommar. Ska när som helst börja att plugga till naturprovet som är på fredag, måste ha alla rätt för godkänt.


       

Av Mikaela - 25 april 2011 20:45

Det är så otroligt skönt att mina jobbiga tankar börjar försvinna, såna tankar som det inte finns något svar på och är onödiga att ens lägga tid på. Men nog om det, är otroligt sugen på att åka och shoppa, kanske borde vi åka på en tripp till göteborg till helgen med anna &syrran. Hitta lite kläder till våren &sommaren. :) Imorgon kommer nog ziperallen och nästa vecka min beställning från hm, så mycket pengar som går till det. Men vore jättekul och åka till göteborg. Nu måste jag sätta igång och plugga, ge provet en sista timmes försök och hoppas på det bästa imorgon.

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards