Miiickaan

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2013

En riktigt glad tjej idag.

Av Mikaela - 6 augusti 2013 15:37

En väldigt bra dag idag, blev 2:a reserv på utbildningen vid första urvalet och nu idag har jag kommit in! :D så om 3,5år och om allt går som det ska så är jag en utbildad förskollärare. Ska bli roligt att få börja och komma nån stan med livet. Känns som om allt kommer bli lättare när man har något att göra om dagarna och att man kanske lär känna nån i närheten som man kan umgås med. :) det är ju lite ensamt här trotsallt.


Det har nu gått 9veckor sedan operationen och har släppt kryckorna helt. Min träning borde jag lägga ned mer tid på, men den hamnar lite vid sidan om tyvärr. Men det är inte försent än, var iväg till sjukgymnasten förut och det gick ju bra. Trodde verkligen att den här operationen skulle förstöra hela sommaren som den gjorde för två år sedan men har kunnat gjort allt jag har velat och lite till ändå.


En annan stor sak som har hänt är att jag faktiskt har ändrat hårfärg, är numera brunett. Det var dags för en förändring, men behöver nog färga en gång till. Färgen har sätt sig lite olika beronde på hur blond det var innan, men det går ju fixa till! :) När Fredrik kommer hem så ska vi åka till subway för att fira att jag kom in på skolan. :) Nervöst, spännande och roligt.


    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 23 oktober 2013 18:12


Tänkte bara berätta att jag faktiskt har valt att hoppa av skolan, det känns som om det är verkligen är rätt val. Måste tänka på mina höfter, eftersom jag redan har byt ut dom och kommer få göra det några gånger till. Sen kan man ju heller inte göra ...

Av Mikaela - 16 oktober 2013 14:44


Har inte skrivit något på länge, kan meddela att jag lyckades få klart uppsatsen dock vet jag inte om jag klarade den eller inte. Intalar mig själv att den inte är godkänd så jag inte behöver bli besviken! :)   Det jag vill berätta om är om gårda...

Av Mikaela - 26 september 2013 14:24

Tror inte jag fixar det här med skolan, vill verkligen inte ge upp och känna mig misslyckad men det känns som om det är det enda jag kan göra.. Är inte mig själv längre och uppjagad för allt. Att ge upp skulle vara så otroligt pinsamt inför min famil...

Av Mikaela - 24 september 2013 19:31


Dagarna går och dom är fulla med plugg, kan inte säga att jag tycker det är så jätteroligt. Svårt att komma in i pluggandet efter två år utan. Men vill ju verkligen bli förskollärare så det är ju bara att försöka och göra sitt bästa! På torsdag ska v...

Av Mikaela - 5 september 2013 23:01


Skolan har äntligen dragit igång,och även nollningen. Vår grupp är verkligen jättebra och med väldigt bra faddrar så det är toppen! Ville mest logga in här och skriva, att jag sitter här och pluggar. Läser en avhandling på 146 sidor och har äntligen ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards