Miiickaan

Alla inlägg under september 2008

Av Mikaela - 26 september 2008 20:25

tjejkväll för hela slanten ikväll :D

Av Mikaela - 25 september 2008 17:33

hela den här dagen har varit riktigt bra förövrigt, om man bortser

att jag försov mig men hann ju med bussen iallafall. ;p 

har inte så mycket mer att säga än att idag är det matte, matte, matte som gäller för hela slanten. har prov imorron, vill verkligen klara G.


snart helg :D

flickorna.

Av Mikaela - 24 september 2008 20:10

prov direkt på morgonen, det var faktiskt jätte lätt. Egentligen hade vi sovmorron men vi fick ändra på det &så slippa sista lektionen istället.

alltid skönt att komma hem vid kvart över tre iställer för halv fem.

Efter skolan har jag kollat på one tree hill, någon har busringt vädligt kul. eller inte. ^^ Och sen suttit vid datorn och så kollat lite på matten.

Ska nog snart gå ner till soffan och kolla på Idol. (:

jag vill inte vara med om samma sak igen, det går bara inte.. :/

Av Mikaela - 20 september 2008 19:20

Ställde klockan på kvart i nio och gick upp och dushade &åt frukost och lite sådär, sen vid tio kom anders &nicole och hämtade mig sen åkte vi till kim och hämtade han. Sen åkte vi till örebro, gustvsvik. (:  baada.

efter att vi hade badat i 4-5timmar så åkte vi till marieberg en sväng. (:
nu när jag kom hem så var mitt rum klar tapetserat. :D  jätte fint blev det.

Så nu är det bara golvet &möblerna som fattas, men det ska vi göra i helgen tror jag, iallafall golvet sen blir det säkert att åka och köpa möblerna nån dag efter det.

Men kanske ska ställa in sägen och lite sådär redan idag.

ooh tänk mitt eget lilla rum. :D mitt eget!  älskar det.

menmen, ska snart ta något att äta och sen åka till anders och kolla på film. (:

Av Mikaela - 19 september 2008 13:45

nu va det ett tagsen jag skrev något i den här bloggen.

Finns väl inte så mycket att säga, i veckan har jag varit i skeberga med klassen. ganska kul ändå, fast man fick ju aldrig sova.. ;D  tisdag-onsdag.

så har varit väldigt trött dom här två dagarna i skolan, tur är så går vi ju inte länge idag, på fredagar. Ikväll vet jag inte vad som händer, funderar på att bara ta det lungt &kolla på en film eller två. (:

Av Mikaela - 16 september 2008 14:01

skeberga idag med klassen. :)

tisdag-onsdag

Av Mikaela - 13 september 2008 16:16

Nu har jag skrivit varje dag i den är bloggen, det kommer jag nog inte att fortsätta med eftersom jag har bdb där jag skriver vad jag gör om dagen. ;D

Aja, kom hem från anders vid tio imorse &då la jag mig framför tven och somnade. (:  skolan gör slut på en ju. menmen, trevligt igår.

Idag ska jag bara ta det lungt. Det ända jag har gjort är ätit, duschat, sovit, tv och suttit här och det är nog så min dag kommer fortsätta att se ut också.

Av Mikaela - 12 september 2008 17:28

skola först, klassen är jätte bra, vi kommer få det så kul dom här tre åren & kick offen kommer säkert bli hur kul som helst den med. Efter skolan så skulle vi till grottan och äta men några av oss tyckte det va för dyrt så jag, emelie, mimmi, danni &alexandra gick till Valentinos och åt istället. (: Vi satt säkert där i över en timme och pratade. Riktigt trevligt. (:  Sen kom pappa &melinda och hämtade mig och så åkte vi och kollade på tapeter, hittade en jätte fin röd tapet som jag vill ha.  wieo :)

När jag kom hem så la jag mig framför tven och somnade, vakande precis när

One three hill började, det är verkligen hur bra som helst.

Snart ska jag duscha &göra mig iordning och åka till Anders &va med alla där. (:

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards