Miiickaan

Alla inlägg under november 2010

Av Mikaela - 30 november 2010 21:07

Drömmer så dumt, vaknar och tror att klockan är mycket mer än vad den egentligen är eftersom jag drömt om det innan och tittat på mobilen. Riktigt irriterande att inse att man ligger och väntar på dom där sista tio minuterna i onödan när man istället kan somna om och sova i en timme till. ;) Aja, praktik först var inte så jätte lätt idag eftersom mina leder verkligen inte ville alls men fick göra det som gick. När jag kom hem vilade jag en stund och sen åkte vi iväg till skövde och kikade efter skor. Hittade tre par, vet inte riktigt om dom vita är något för mg egentligen men det är verkligen iskallt &massa snö ute så en riktig sko behövs &sen två par mysiga uggs. Nu ska jag kolla på paradise hotel &sen blir det sängen. :) godnatt!

 

     

Av Mikaela - 29 november 2010 20:40

På något sätt längtar jag tillbaka till skolan, då träffar man ju alla varje dag. Det känns inte alls så ensamt som det gör när man har praktik. Aja, tre veckor kvar nu sen två dagar i skolan och sen sista vinterlovet någonsin. ;)  Ligger i sängen nedbäddad och kollar på ung och bortskämd, så himla roligt program. :)

 

  

Av Mikaela - 29 november 2010 15:46

Ny vecka igen, vilket betyder att det är en hela vecka med praktik. Första dagen gjord och den gick ganska fort ändå. Nu ligger jag här i sängen och funderar på att sova en stund, blev alldeles för lite sömn i helgen. Ser fram emot den här helgen som kommer, ser ut att kunna bli göteborg på fredag och träffa saknade människor och på lördag kommer ju hjärtat jennifer hem efter fyra veckors praktik i italien. :) <3

  

Av Mikaela - 28 november 2010 18:43

Har en riktigt dålig dag idag det känns det som, har legat i sängen näst in till hela dagen och kollat på the hills maraton. Så visst har väl inte haft det så jättetråkigt ändå, men det är så mycket annat. Har tröttnat på att vara halvt handikappad, det räcker verkligen nu. Det tar både psykiskt och fysiskt, orkar inte det här längre. Jag hade aldrig kunnat tänka mig att då när jag började med kryckorna i sommras att jag skulle ha dom ända fram till vintern och längre än det. Men så är det ju, men nu är det bara 15 dagar kvar tills jag ska till sjukhuset igen och det tänker jag inte ge mig förens jag får min gamla medicin som funkade tillräckligt bra! Aja, har nyss duschat och fixat mig lite och om en stund kommer daniela &bullen hit, ensam mamma söker &annat. :)

jag saknar dig..

  

Av Mikaela - 28 november 2010 11:06

Har nyss vaknat och ligger nu i sängen, blev en rolig kväll igår. :) förresten det blev lite ändring med att vi skulle stå i skövde och sälja, problem med bilen så vi sålde istället på julmarknaden i mariestad, försäljningen gick ju inget vidare den här gången heller men vi ger ju inte upp för det! :) efter det tog vi en sväng till skövde och kikade i affärer. Aja, nu ska jag väl snart äta frukost och sen ta en varm dusch, kan vara behövligt. Ikväll blir det nog julfirandet här i gullspång &ensam mamma söker med bullen. :)

 

     

Av Mikaela - 27 november 2010 07:00

Tidig morgon idag, har precis gjort mig iordning &ska snart gå ner och äta frukost. Sen vid halv åtta åker vi hem till anna och sen vidare til skövde. Ska stå och sälja på julmarknaden utan för elins esplanad. :) kommer nog bli en aning kallt, men termobyxor &mössa är på för säkertsskull. Sen efter vi har stått där i fyra timmar blir det att kika i affärer och äta ute någon stans. Efter det blir det hem till anna, där vi ska fixa oss för kvällen, sen blir det antagligen förfest om vi har hittat någon, sen statt. :)

 

Idag fyller världens absolut bästa Pappa år, grattis! <3

  

Av Mikaela - 26 november 2010 15:08

Nu äntligen är det fredag, vilket betyder att det är helg. Var först på praktiken och sen vid ett kom syrran &pappa och hämtade mig, åt pizza i lyrestad och övningskörde hem. :) nu har jag tänkt vila en stund och sen lite senare kommer Anna hit, vi ska fixa massa till julmarknaden som är imorgon och sen blir det nog chips &dipp. Kanske hälsar vi på desse en sväng också. :)

  

Av Mikaela - 25 november 2010 16:57

Sitter här och tittar på bilder från spanien, saknar tillbaka något enormt! Tänk att ligga där och sola &bara ha det skönt och slippa all den här snön. Saknar er jätte mycket, men tur är att vi ska ses om bara några helger i göteborg när jag hälsar på er. :) 

 

     

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards