Miiickaan

Alla inlägg under december 2010

Av Mikaela - 31 december 2010 15:27

Vaknade hemma hos andreas, väldigt mysig och trevlig dag både idag och igår. :) Hinner inte sitta här och skriva så får fatta mig kort, ska nu iallafall göra mig iordning och vid fyra kommer farmor &farfar hit och äter kalkon sen ska jag fortsätta göra mig iordning och sen lite senare halv sju, åker vi ner till nicole och förfestar och sen vidare mot folketshus, hoppas på en toppen kväll &en bra start på det nya året!

  

  

Av Mikaela - 30 december 2010 12:55

Sitter hemma hos virre, har precis slingat håret &gjort mig iordning. :) ska nu snart åka hem en sväng, sen ta bussen till mariestad och sen bär det ju av till Aqua Vitalis med victoria, robert &andreas. :) hoppas på en toppen dag!

  

Av Mikaela - 29 december 2010 21:15

Har väntat näst in till hela dagen på att syrran skulle höra av sig, vilket hon gjorde till slut. Men hon har ju alltid så mycket för sig hela tiden så får bli imorgon tidigt på morgonen istället. :) Nu ska jag raka benen och fixa lite, för imorgon bär det av till
Aqua Vitalis med victoria, robert &andreas. :) kommer bli riktigt mysigt!

  

Av Mikaela - 29 december 2010 13:52

Ska nu snart hoppa in i duschen och sen sminka mig, hoppas sminket döljer det svullna lite iallafall, fyfan jag hatar verkligen det här.. Lite senare ska jag hem till syrran som ska hjälpa mig att slinga håret. :) men innan det måste jag till ica och köpa färgen. Ska även städa &fixa på rummet, ser ut som bara den.

  

Av Mikaela - 28 december 2010 23:45

Jag må vara fåfäng men att bli tjock i ansiktet av kortisonen känns inte okej. Tjock är något som jag verkligen inte vill bli, men nu är ansiktet runt som en badboll. Att mina föräldrar säger att det inte syns gör mig bara irriterad. Jag vet ju att det redan har blivit runt då behöver man inte säga nej det har det inte för att vara snäll. Imorgon ska jag börja korta ner kortisonen, men tar ju flera veckor innan kortisonen är borta helt och sen tar det ju tid innan svullnaden har lagt sig, det här så himla roligt! Vet inte om man ska skratta eller gråta?

  

Av Mikaela - 28 december 2010 21:44

Har verkligen inte gjort någon nytta idag alls, men såna dagar är ju också sköna ibland. Fast dom blir alldeles för långtråkiga om det skulle vara så i flera dagar i rad. ;) Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på pirates of caribbien at world's end som går på fyran nu efter den blir det nog att sova. Imorgon hoppas jag att syrran slingar mitt hår så man kan bli fin till nyår. :)

  

Av Mikaela - 28 december 2010 12:46

Usch, förut kunde jag inte sova länge på morgonen utan vaknade vid åtta, nio nu har det blivit tvärt om och vaknar inte förens tolv. Gillar inte att sova bort hela dagen. Menmen, nu ska jag gå ner och äta frukost sen blir det nog duschen. Vet inte riktigt vad som händer idag, men något hoppas jag på. :)

 

Förresten har slutat att skriva efter listan, det var inte lika roligt som jag trodde. ;p

Av Mikaela - 28 december 2010 00:14

Dagen har varit bra, jennifer följde med till stan så vi &syrran gick där och kikade och tog en fika. Hittade inget till nyår vilket inte förvånar mig men köpte en annan vanlig vit tröja, har ju oftast mörka kläder så lite vitt är ju bara bra. :) efter det åkte vi hem till emil, försökte byta ut cd-grejen på datorn men vi lyckades inte. Kollade istället på film &åt pommes frites. Trevlig kväll blev det! :)

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards