Miiickaan

Alla inlägg under oktober 2008

Av Mikaela - 31 oktober 2008 01:28

snart är lovet slut, känns väldigt tråkigt.. :/

men lovet har varit väldigt bra faktiskt.


Idag kom carro, ylva, jenni &nicole hit. =)

skulle egentligen varit med oscar men eftersom man träffar

ylva så sällan nu för tiden, så ville jag självklart vara med. (:

vi skulle ha träffat oscar och dom en kort sväng också

men det blev lite tjafs om sms, skit samma. (:

aja, ska försöka sova nu inte det lättaste precis.

Av Mikaela - 29 oktober 2008 22:56

tänkte bara säga att det är väldigt skönt med lov. (:

har redan hänt en massa saker och lovet är ännu inte slut.

Av Mikaela - 24 oktober 2008 15:31

kort dag i skolan, väldigt skönt och nu har det efterlängtade lovet börjat. :) känns kanon! + Fick nästan mvg på småföretagande-provet. (y) bara två poäng ifrån.

Menmen, snart kommer albin hit en sväng, men sen ikväll kommer jenni &nicole till mig och så blir det dillchips, dilldipp och godis och mys framför tven. =) <3


nu känns det mesta bra :D

nästan allt faktiskt.

Av Mikaela - 21 oktober 2008 19:29

känns som om det är så himla mycket med allt just nu...

önskar att man bara kunde gömma sig ett tag och komma tillbaka

när allt känns okej igen.

________________________________________________

Hoppas att lovet kommer göra så att man bli piggare och mår bättre

behöver verkligen vila och bara ta det lungt nu känner jag.

Av Mikaela - 19 oktober 2008 22:03

idag har jag nästan bara pluggat pluggat &pluggat. Men det känns ändå som om jag inte har gjort nånting med läxorna eller läst till proven. Men det beror nog på att provet är väldigt svårt.. eller egentligen inte men jag kan det bara inte. Ska snart lägga mig och läsa lite mer och försöka sova vid elva. För övrigt så har helgen varit ganska bra ändå. :)  blev lite tråkigt i lördags, men pratade med emelie i nästan 2h och det va trevligt. =)

Av Mikaela - 16 oktober 2008 21:13

blir så irriterad över att våran lärare inte förstår att man kan skriva en hel uppsats (15sidor) om en produkt på bara två lektioner och den första lektionen var bara att hitta en produkt.

menmen, det blir att sitta med det i helgen. jätte kul eller inte.


Snart är det helg, väldigt efterlängtat kan jag lova.

fredag, blir det anders &alla :D  sen sova där också. (:

lördag, va med oscar. (:

söndag, läxor +läsa prov


blir nog att plugga på dom andra dagarna med, men mest på söndag.


Schema för nästa vecka

Måndag: engelska prov

Tisdag: redovisning med uppsatsen

Onsdag: inget

Torsdag: Småföretagande prov &mattetest

Fredag: inget

Av Mikaela - 14 oktober 2008 19:06

skolan gör verkligen så man är hur trött som helst när man kommer hem.

åka med bussen till skolan vid tio och sju och sen inte komma hem förren halv fem, är inte alls kul. men tur att vi har sovmorron ibland också. :)

tänker lägga mig tidigt ikväll, så kanske blir lite piggare iallafall.


Av Mikaela - 13 oktober 2008 21:47

 * helgen som va, var toppen. (:                                                  
   

finns väl inte så mycket att säga egentligen. Känns som om jag

nästan alltid börjar att skriva så, men det är ju så det är. (: haha.

Skola som vanligt, hände inget speciellt mer än att våran

matte lärare är helt hmm. Gillar henne inte alls.. usch! 

På trosdag blir det sola med flickorna igen. (: härligt.

nu snart ska jag sova, plus att vi har sovmorgon imorron,

så åker med 08.25 bussen istället. skönt kan jag lova.


vännerna, betyder massor. <3

aldrig utan er.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards