Miiickaan

Alla inlägg under mars 2013

Av Mikaela - 18 mars 2013 20:47

Dagarna går en aning långsamt nu när man väntar på att få flytta! Men vi är en bra bit på vägen iallafall. I fredags var vi äntligen iväg och hämtade nycklarna till lägenheten. Åh, va fint det var med dom nya golven och ny tapetserat överallt. Där kommer vi nog trivas väldigt bra! :) Samma dag så var vi också iväg och handlade möbler på Ikea som nu väntar på att monteras upp men det får vi ta en annan helg.


Förutom det så har jag praktik som vanligt, känns som om det går lite sådär just nu eftersom min andra höft har börjat krångla men får hoppas att det inte är någon fara. Vill inte gå igenom en operation &all rehablitering just nu.. Men det kan man ju inte bestämma, blir det så blir det. Idag har jag även sökt till förskollärarutbildningen i Örebro, så hoppas man kommer in! Får se hur det blir med allt, vill ju jobba &samtidigt plugga heltid. Det löser sig nog tills slut!


   Ungegfär hälften av alla saker som blev inköpta, några tusen fattigare men en möblerad lägenhet rikare.

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards