Miiickaan

Alla inlägg under oktober 2010

Av Mikaela - 31 oktober 2010 22:04

Har nyss varit och kollat på en halv film med några av dom andra som är här. :) tror det kan bli två roliga veckor. Alla är väldigt trevliga &nästan i samma ålder. Hostar som bara den så orkade inte sitta kvar och titta på filmen, kändes lite sådär när en utav dom gick där ifrån för att jag är förkyld men förstår ju henne också såklart, man vill ju aldrig bli förkyld. Ska nu snart sova och imorgon börjar det här på riktigt. :)

  

Av Mikaela - 31 oktober 2010 12:56

Dagarna här känns mycket längre på något sätt, men det kommer dom nog inte göra när träningen börjar imorgon. Idag har vi mest tagit det lugnt vid poolen. :) har inte blivit något köpcenter för dom verkar inte ha öppet på söndagar här, men vi ska iallafall ta taxin ner till Puerto Banus för och kolla lite vid hamnen och titta om vi hittar någon liten affär som har chips &godis. :)

 

Vet inte varför inlägget hamnar på fel tid, klockan är egentligen två här. ;)

 

  

Av Mikaela - 31 oktober 2010 07:28

Har nyss vaknat, oh vad skönt det var att äntligen få sova. Har nog aldrig varit vaken sådär länge i streck förut. Men absolut ingen sovmorgon här, frukosten börjar alldeles för tidigt enligt mig. Aja, nu snart ska jag hoppa in i duschen och sen fixa mig lite, för sen vid halv nio är det ju frukost. Sen något möte vid tio efter det är vi lediga så blir att åka ner till köpcentren. :) kanske havet också?

  

Av Mikaela - 30 oktober 2010 19:29

Har nyss varit i restaurangen och ätit, efter det gick vi en kort promenad för att titta lite på området. Väldigt fint här med massa palmer överallt. Hittade en jätte stor kotte som jag var tvungen att ta med tillbaka. ;) såna borde det finnas hemma med. Imorgon ska vi först på informationsmöte och sen har vi dagen ledigt, så blir nog att åka ner till marbella &kika på marknaderna och köpcentren. :)

 

     

Av Mikaela - 30 oktober 2010 15:37

Ligger i sängen på hotellet, verkligen hur skönt som helst att änligen vara framme. Dagen har varit väldigt lång, har inte sovit på över ett dygn men är inte så trött som jag tycker man borde vara då. Har tagit endel kort men självklart gjorde jag misstaget och glömde kamerasladden så kan ju inte lägga upp några. Men har mobilen så tänkte att jag tar något kort med den och lägger upp här. :) Vet inte riktigt vad jag ska säga om stället det är fint men kändes så konstigt när vi blev mötta på flygplatsen i malaga. Men det har ju inte börjat som det ska än så ska ju inte ta ut något iförväg. Personerna som också är här, verkar trevliga men känns lite tråkigt att många av dom redan har varit här &känner varandra men får hoppas att jag kan vara med där ändå. ;)  

     

Av Mikaela - 30 oktober 2010 07:15

Tidinställt inlägg, nu sitter jag antagligen på planet påväg till malaga/marbella. :) kan tänka mig att jag näst in till sakar på stolen, men samtidigt är det nog kul att flyga. Ska försöka ta så mycket bilder som  möjligt och lägga upp här på bloggen. Har datorn med mig så kommer vara aktiv här iallafall, går ju inte vara utan datorn. ;) Skriver ett inlägg när jag har kommit fram till hotellet och lägger upp bild på hur det ser ut. Hoppas ni har det bra i Sverige! :)

     

  

Av Mikaela - 29 oktober 2010 21:02

Dagen har gått fort och det har hänt en hel del idag. Åkte till stan med mamma &pappa, köpte träningskläder &lite sådär och sen hämtade vi upp melinda i skolan och åkte iväg och åt på valentiono. Efter det åkte jag hem till bullen en sväng, trevligt! Sen vid halv fem när daniel hade slutat jobbet så åkte jag hem till honom. :) Känns bättre nu än vad det har gjort i veckan, har insett en del &dom här veckorna är nog bara bra för oss.  Klockan är nu fem över nio, så snart är det dags. Borde egentligen sova lite eftersom annars kommer jag vara vaken över ett dygn men kan inte sova nu i vilket fall. Kanske borde kolla på någon film &lugna nerverna lite. Läste precis på aftonbladet att göteborg är bombhotat och att om det sker något så gör det, det imorgon. Hoppas vi har hunnit flyga där ifrån innan det. Skriver ett inlägg sen innan jag åker. Ha det bra så länge! :)
  

Av Mikaela - 29 oktober 2010 10:51

Har precis gjort mig iordning, lockat håret och lite sådär. Nu är det verkligen inte långt kvar innan vi ska åka till marbella. :) men innan det ska vi till mariestad och köpa träningskläder &skor, ska även passa på att säga hejdå till daniel innan jag åker. Vid kvart i ett i natt kommer taxin och hämtar oss, då åker vi till landvetter och väntar på att flyget ska gå vid halv sju imorgon. :) hoppas på två toppen veckor med mycket sol!

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards