Miiickaan

Alla inlägg under februari 2012

Av Mikaela - 29 februari 2012 21:57

Skrev aldrig något igår men kände inte att det fanns någon anledning till det riktigt, eftersom jag bara hade praktik och sen somnade jag framför o.c och sov i över två timmar och efter det hände inget mer än bigbrother! :) 


Idag var det ju också praktik från nio till ett, går bra och trivs jätte bra där! Hon som jag jobbade med idag tyckte att skulle höra med Lisa om sommarjobb men har ju egentligen tänkt ett annat sommarjobb, så vet inte riktigt hur jag ska göra där. Får se lite, lisa är ju utomlands nu så hinner tänka ett tag till. När jag kom hem så blev det att äta och sen kolla på några avsnitt av oc och somnade även den här gången. Vaknade av att Malin kom hit, hon hade med sig vaniljmunkar, mums! Blev en sväng till hova med robin &per också, köpte med nudlar hem som jag nu har gjort iordning. :) Nu blir det bigbrother och sen sängen för min del, godnatt allihopa!


   

Av Mikaela - 27 februari 2012 18:45

Vaknade av klockan ringde vid sju men kunde inte riktigt gå upp på en gång, men vid tjugo över hoppade jag in i duschen. Praktik nu som vanligt igen, från nio till ett. Blev ju inte så att jag inte var där så mycket förra veckan eftersom jag blev sjuk och hade ont i fötterna. Den här veckan kan vara sista veckan på lisas korg eftersom jag &syrran ska försöka börja en kurs i körkortsteori inom arbetsförmedlingen, behövs så man tar tag i körkortet! :)


Nu ligger jag här i sängen och hostar och har mig, är väldigt hes så låter även som en man. Men går förhoppnigsvis över innan helgen, annars hindrar det ju inte iallafall men alltid trevligare att vara frisk. :) 

 

Av Mikaela - 26 februari 2012 20:13

Kvällen igår blev väldigt lyckad, klart att det finns vissa delar att bortse från men i stort sett så var det väldigt bra! :) Åkte till stan vid tolv med mamma &pappa för att handla. Hoppade av hos anna vid tre nån gång, vi somnade en timme innan vi fixade oss för kvällen! haha. Blev förfest med adde och hans två vänner jocke &robin. Sen begav jag &anna vidare med taxi ner till stan och vidare till bogrens där vi träffade massa härliga människor och även grabbarna från karlsborg. :) 


Vaknade upp hos filip, och inte långt efter det kom Anna och hämtade mig, fick skjuts till stan där jennifer sen kom och hämtade upp mig. Vi städade hennes bil och sen blev det att skjutsa Mike till tåget i kristinehamn. :)
Nu ligger jag här i sängen med datorn i knät, får snart bli ett avsnitt av o.c i väntan på att bigbrother börjar!

 

Av Mikaela - 24 februari 2012 21:22

Känner mig sådär jätte fräsh när man har legat i sängen hela dagen och inte har duschat. Ni hör ju hur härligt det låter, eller inte alls! Men just nu gör jag bara allt för att vara så stilla som möjligt så kroppen får vila upp sig ordentligt. Imorgon blir det förhoppningsvis utgång med Anna i skövde. :) fingers crossed!



Väntar just nu på att bigbrother ska börja och sen blir det nog sova för min del, verkar inte finns så mycket annat på tv ändå. Plus att det blir att åka till mariestad ganska tidigt imorgon och innan det måste jag hunnit packa &lite annat. Ni får sova så gott allihopa!



   


Av Mikaela - 23 februari 2012 17:48

Har lyckats bli sjuk, vaknade och kände mig väldigt yr. Gick ner och kollade febern men det visade inget då, så hoppade in i duschen och fönade sen håret. Efter det var jag helt slut och fick lägga mig igen. Så blev ingen praktik idag. Feber och hosta är inte så jätte kul direkt! ;) men det är ju något som går nu. Ser fram emot lördag så då tänker jag minsann vara frisk. Har ju köpt både nya kläder &ögonfransar till detta. :) 


Nu ska jag gå ner och göra en jättegod sak som vi alltid åt när vi var mindre. Mosad banan med socker och grädde, mums! 

 

Av Mikaela - 22 februari 2012 21:35

Idag har det väl inte hänt allt för mycket egentligen, åkte ner till otterbäcken för att ha en mattelektion. Har länge tänkt på om det verkligen är någon ide att gå kvar, när jag jobbade och bodde i stan så missade jag så många lektioner att det har blivit alldeles för svårt att komma ikapp och förstå det man gjorde innan. Tycker inte om att ge upp men det har jag faktiskt gjort nu.. Men blir nog att börja om till hösten, fast då är kursen en 100poäng isället menmen tar det då! :)


Åkte hem till malin en sväng på kvällen och vi åkte vidare hem till linus, där anton rickrd &adam var. :) Blev väldigt lugn med tvspel. Nu sitter jag här i min säng och ska snart krypa ner och kolla på bigbrother! :)

 

Av Mikaela - 21 februari 2012 19:17

Vaknade imorse och hade fortfarande jätte ont i fötterna så fick stanna hemma från praktiken, somnade om och vaknade runt halv elva! :) tog några värktababletter och hoppade in i duschen, runt två tog jag &syrran bussen till stan, där Celina mötte upp oss. Blev mat på mariestad's pizzeria och även en tjugominutare på suncity! :) 


Nu sitter jag här i sängen och kollar på bigbrother, skulle egenligen träffa Malin &dom en sväng, men känner för att stanna här och äta mitt winerbörd som fick bli istället för en semla nu på semledagen, var tyvärr slut på ica. :)

 

Den där känslan av att en nära vän börjar försvinna mer &mer är inte rolig alls!

     

Av Mikaela - 20 februari 2012 21:50

Hade som vanligt praktik från nio till ett, väldigt lugn dag där idag. Men det brukar det faktiskt vara på måndagar. På vägen till bussen ringde celina &anna och frågade om vi skulle med till örebro för lite shopping! Så blev snabbt in och byta kläder och slänga med smink och fixa resten i bilen. Hittade lite ändå mer festkläder som passar bra till helgen! :) Blev även middag på benelli något då även simon, lollo &oskar var med! En riktigt trevlig dag men nu får fötterna sota för det tyvärr, men så är det om man har en ledsjukdom så det är bara att bita ihop. :) Nu blir det bigbrother, sen är det dags för att sova. Godnatt allihopa!
 

Väldigt slarvig bild, tog en jätte snabbt får duga, bättre än ingen alls! ;)

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards