Miiickaan

Alla inlägg under april 2009

Av Mikaela - 30 april 2009 20:10

den här veckan har varit lite jobbig, fick feber så ingen skola på hela veckan och på det blev det penicillin i tio dagar nu. Men det blir nog bra det också. Ingen feber nu iallafall och idag är det varborg så det kommer firas här i mitt rum framför datorn. menmen. (: får fira första maj med den finaste och emelie &albin, grilla och ha det mysigt i kolonin. (: / M



Tommy, du vet inte hur lycklig du gör mig. (:

Av Mikaela - 23 april 2009 20:03

Orar mig för minsta lilla sak. Även om jag vet att det verkligen inte är något så blir det så iallafall. Det blir väl så eftersom jag har varit med om det tidigare? :/


Av Mikaela - 19 april 2009 21:46

har visst glömmt skriva i bloggen nu på ett tag, märker jag. Har inte hunnit och har inte haft lust till det heller.  Har varit med tommy &vännerna. (: har haft lov och firat påsk. Har hänt lite allt möjligt helt enkelt.

En sak som jag är väldigt glad över är att jag har dig tommy,
du betyder mycket för mig, hoppas du vet det. <3 / M

Av Mikaela - 1 april 2009 21:03

skolan går faktiskt riktigt bra just nu, visst pluggar jag en massa också men det är nog bara bra det. Förra veckan hade vi prov i praktiskt marknadsföring, klarade mvg. (: och veckan innan det hade vi exelprov, klarade mvg där också. Och imorgon har vi åter igen prov men då är det i försäljning och service, hoppas verkligen det ska gå bra. Har pluggat ända sen i söndags på det och dagen är ju ännu inte slut så ska snart fortsätta lite till. Vet inte riktigt varför jag går in för det så mycket, gjorde jag inte förut. Men känns ovärt att inte göra det, mycket roligare när det står mvg än vg, haha låter som något hm. Nej, nu ska jag fortsätta. / M

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards