Miiickaan

Alla inlägg under juli 2010

Av Mikaela - 31 juli 2010 18:20

Sitter här på jobbet, det är en aning segt och jag känner att jag har alldeles för varma kläder på mig. Men nu är det bara två och en halv timme kvar så kommer väl gå ganska fort ändå. :) ska snart sätta på en film och kolla på, så fördriver ju det tiden lite istället för att bara sitta och inte göra något. Ikväll ska jag packa inför ullared och fixa med lite annat, blir en lugn hemmakväll ikväll men kan vara skönt det också.

 

Av Mikaela - 31 juli 2010 13:34

Vaknade bredvid jennifer idag, kvällen igår var trevlig. :) vi var först hemma i emils lägenhet och sen åkte vi till johan &dom en sväng, sen vidare till simons 20års fest.  Kan inte riktigt vara på topp humör när lederna värker, menmen man får göra sitt bästa. Nu har jag precis duschat &gjort mig iordning och om en timme ska jag åka ner till barfoten och jobba, tre till nio som vanligt. Ikväll blir det nog att bara ta det lugnt, åker tidigt imorgon till ullared med hela familjen, kommer hem på tisdag igen. :)

 

  

  

Av Mikaela - 30 juli 2010 12:24

ååh, va skönt det var att äntligen få sova ut, sov ända till halv tolv. :) nu ligger jag här i sängen och tänker ligga här minst en halv timme till innan jag gör mig iordning, sen ska jag träffa jennifer &då ska vi ner till ica och köpa lite gott &annat till kvällen som spenderas med frida &allihopa, mysigt! Sover hos jennifer sen, vi har  ju faktiskt hela lägenheten för oss själva nu när emil åker iväg på annat med landin. (;

 

     

Av Mikaela - 30 juli 2010 00:33

Ska nu snart sova, daniel åkte precis här ifrån. Pratade &kollade på två avsnitt av sex and the city. :) Dagen idag har varit ganska händelsefull, sjukhuset först för mediciner, måste medge att jag hade fel om läkaren. Pratade med henne och förklarade att jag blev förstörd och tänkte mig det värsta tänkbara men det var ju inte alls så hon menade, utan idag gav hon en bra förklaring &nu går det släppa det. :) Har även jobbat från tre till nio, nästan inga kunder över huvetaget idag så blev väldigt segt men det beror ju på värdet, har ju regnat i nästan hela svergie hela dagen så är väl inte så konstigt.

 

.. du finns i mitt hjärta och jag glömmer dig aldrig. <3

  

Av Mikaela - 28 juli 2010 21:14

Har nyss kommit hem från askersund, ljungsbro och broberga. :) En riktig trevlig dag med halva familjen. Fick med mig två tröjor, ett par skor &massa massa choklad hem. Imorgon blir det sjukhuset &få mediciner, hoppas det blir bra. Sen ska jag tillbaka ner till jobbet, trivs verkligen där nere på campingen. Visst kan det vara svårt med språket men det funkar bra &det är faktiskt riktigt roligt. Imorgon kommer även Daniel och hälsar på mig på jobbet &sen följer han nog med mig hem en stund. :) 

Blir så glad när jag läser annas blogg där hon skriver att det hela ser ljusare ut &går framåt. David fortsätt kämpa, alla vi här i gullspång tänker och väntar på dig.
<3

     

Av Mikaela - 28 juli 2010 09:38

Har precis gjort mig iordning, ska nu snart gå ner och äta frukost innan vi begär oss till askersund &även cloetta köpa massa chocklad, mums! :) Kan inte slappna av riktigt, hör hela tiden i huvudet hur hon säger, jag känner att det är tjockt här när hon känner på mina händer, hur kan man säga så? Ifall det nu är så, så betyder det att sjukdomen har spritt sig vilket den inte har gjort på över fem år. Jag hade önskat att hon hade sagt det på ett annat sätt, det kom som en chock och inget medlidande fanns. Tankar som går runt i mitt huvud är att jag får väl vara glad så länge dom håller sig små innan dom blir svullna som ballonger... Jag vill inte... Vantar nästa.

  

Av Mikaela - 27 juli 2010 22:12

Ska snart krypa ner i sängen och sova, det har varit en lång dag. I skövde vill jag bara glömma alltihop men familjetrippen var väldigt mysig. :) åkte till ställen där vi var ofta när vi var små, roligt att se hur det ser ut igen, övningskörde en hel del också. Kan vara farligt på vägarna speciellt när man övningskör och inte är beredd. ;) Även fast det är varmt ute så fryser jag som bara den &är jätte trött fast jag har sovit både till och ifrån skövde och lite där emellan, kanske beror det på det dåliga blodvärdet.

  

Av Mikaela - 27 juli 2010 14:57

Kom hem för en stund sen från skövde, har varit på sjukhuset och dom gjorde mig på riktigt dåligt humör.. Läkaren som anses vara så duktig tycker jag idag betede sig väldigt inkompetent, endel saker som hon sa handlade mer om att hon ville hitta något. Usch, hon har förstört hela min dag &jag känner mig på orherhört dåligt humör. Fick ingen medicin idag för hon vill byta så nu blir det att ha ont ännu längre och ska även få järnmedicin i drop. Och fick även tabletter för magsår som jag inte har. Hon ska bara stoppa på mig en massa mediciner hela tiden? Nej, ingen bra dag idag. Nu snart ska vi också åka iväg någonstans, men jag skulle hellre vilja gräva huvudet under kudden och sova resten av dagen om jag ska vara ärlig.

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards