Miiickaan

Alla inlägg under januari 2011

Av Mikaela - 31 januari 2011 18:05

Hittade en jätteskön säng på mio, så får hem den om några dagar. :) hade tur att den fanns på lager så slipper vänta tre veckor innan den kommer. Nu snart ska jag sätta mig och plugga men har inte riktigt hittat lusten till det ännu men får tvinga mig till det snart. Ikväll blir det att kolla på det senaste avsnittet av one tree hill. :)

 

 Bild på mig &malin sommras. :) någon mer än jag som vill ha sommar?

  

Av Mikaela - 31 januari 2011 12:08

Sitter på andra lektionen, vill inget annat än att komma hem egentligen. Fast innan det har vi hål i två timmar och en lektion kvar. Efter skolan blir det att åka till mio och kolla på ny säng, ska bli underbart att få en större säng, nittio är alldeles för litet. :) Idag ska jag även plugga massa till naturprovet &läsa svenskaboken.   

Av Mikaela - 30 januari 2011 11:35

Vaknade vid tio nån gång, ätit frukost och sen bara legat här. Ska nu snart hoppa in i duschen och sen göra mig iordning lite snabbt, efter det blir det att plugga natur en stund. Sen ska jag in till stan en sväng och träffa andreas. Det är så mycket just nu, det känns som om det skulle vara en dröm som man snart vaknar ur och inget av det har någonsin hänt men så är ju inte fallet.. Kvällen igår var bra till en vis del, beror på hur man ser det. Nej, nu måste jag kila. Ha det fint!

 

   

      


Av Mikaela - 29 januari 2011 10:36

Skönt att sova lite längre, vaknade vid halv tio nån gång. Just nu känner jag mig inte på topp, skakar för att jag är så fruktansvärt arg och jävligt besviken. Men tänker inte säga något mer om det här iallafall. Nu på dagen tänker jag bara ta det lungt och ikväll blir det statt med flickorna. :)

  

Av Mikaela - 28 januari 2011 23:26

Har nyss kommit hem igen, stannade inte kvar så jättelänge. Riktigt kul och träffa alla men kände mig inte på topp, lederna är ju som dom är och är oherhört trött så var bäst att åka hem. Ska när som helst krypa ner under täcket och sova. :) Imorgon väntas massa roliga saker, gott dricka &statt med flickorna. Hoppas på en riktig rolig kväll! :)

  

Av Mikaela - 28 januari 2011 17:51

Har kollat på fyra avsnitt av oc och har nu inga kvar att titta på, funderar starkt på att köpa hela serien även om jag redan har sett det mesta. Ladda ner tar alldeles för lång tid och det får man ju inte göra heller egentligen. Ska strax hoppa in i duschen och sen göra mig iordning för kvällen, fast kanske borde ta en powernap innan, har inte blivit alldeles för mycket sömn nätterna som har varit. :)

  

Av Mikaela - 28 januari 2011 15:29

Nu är vi hemma igen, efter en fackutbildning med klassen i kilsbergen! :) det har varit tre riktigt mysiga dagar, kanske själva utbildningen inte var sådär jätterolig men man lärde sig en hel del saker. Shopping på marieberg igår, fick inte med mig så mycket men blev lite smycken och lösögonfransar &naglar till helgen. Nu ska jag snart ta något att äta, sen kommer jag tillbringa stor del va eftermiddagen i sängen och kolla på oc. Ikväll blir det nog att träffa jennifer &dom en sväng skulle jag kunna tro. :)

 

     

Av Mikaela - 26 januari 2011 10:00

Gör ett tidinställt inlägg eftersom jag inte kommer ha någon tid till att blogga imorgon och inte förens på fredag igen. Så det kommer att vara väldigt tomt här nu ett tag för jag antar att det inte finns internet där uppe. ;) Vid tio går bussen till kilsbergen som ligger två mil utanför örebro. Bo i mysiga stugor &aktiviteter på dagarna. Hoppas det blir en rolig resa, tråkigt bara att vi har en ganska dålig stämning i klassen just nu. Fast kanske är det det här vi behöver. :)

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards