Miiickaan

Alla inlägg under november 2009

Av Mikaela - 30 november 2009 20:29

blev ingen skola för min del idag, lederna är inte riktigt på min sida. Men blev iallafall att åka till sjukhuset och nu blir det snart bättre. :)


skulle ha skrivit klart svenskan idag hade jag tänkt, men har inte hunnit riktigt, dessutom skulle jag även ha läst till samhällsprovet som är på fredag men det har väl inte heller blivit av riktigt, men ska läsa så mycket jag kan nu efter att jag har skrivit klart i bloggen. Imorgon blir det att åter igen gå till skolan och då blir det även nationellt prov i engelska, hoppas det ska gå bra.

Av Mikaela - 26 november 2009 20:21

Det börjar ta sig på inlämmningar &redovisningar nu, visst det är många kvar. Men snart så är alla borta. Längtar extremt på jullovet, kommer bli så himla härligt med julafton &nyår.  Nej, nu ska jag fortsätta kolla på mammas pojkar och sen blir det att äta tacos. (: imorgon är det fredag och det betyder att det snart är helg.
 
nu är det fyra månader kvar tills jag fyller 18. (:

Av Mikaela - 23 november 2009 17:48

endel stunder känns det här jätte bra men andra stunder känns det inte alls bra men det är väl så det är just nu ett tag.. jag har inte så jätte mycket att säga, den här skolveckan har två inlämningar och en redovisning, ska försöka lägga ner så mycket tid på det som möjligt. en sak till, längtar till jullovet hur mycket som helst, tänk att bara få ta det lungt och fira jul med släkten och även nyår med vännerna.

Av Mikaela - 22 november 2009 21:32

helgen har varit riktigt lyckad, i fredags blev det fest hos daniel, drack och badade badtunna, riktigt mysigt! dagen efter blev det att hjälpa till att städa lite, sen kom annas föräldrar och hämtade oss och släppte av mig i stan där jag byte bil till mammas &pappas där jag fick sitta i säkert tre timmar medans dom handlade mat till kalaset. sen hem och sova i en timme, blev inte mycket sömn natten innan må jag säga menmen iallafall, gick på bio på kvällen new moon, hur bra som helst, verkligen värd att se! Idag har jag bara tagit det lungt och pluggat i över tre timmar med adiministrationen. Nu väntas en ny skolvecka, fullt med redovisningar och inlämningar.

Av Mikaela - 19 november 2009 17:10

Jag &tommy är inte längre tillsammans, känns otroligt tomt. =/ Men ville det här båda två. Iallafall trodde jag att jag vill det, men som jag känner just nu har jag ingen aning om det var rätt val, men det får tiden avgöra. Sen om tiden avgör att det var ett misstag så finns ju risken att du inte finns kvar där då. =/ Kanske är det här som vi behöver för att komma vidare och att förhållandet ska kunna funka, men det får tiden avgöra helt enkelt. Kanske passar vi bättre som vänner, det vet vi ju inte än men det blir nog bra vilket som.


du betyder verkligen jätte mycket för mig! =/ <3

Av Mikaela - 16 november 2009 16:57

det är som det är.. :/ vi borde ha pratat om det här för längesen men vi har alltid varit dåliga på det. :/ vänskap kanske funkar bättre för oss, för som det är just nu så funkar det inte. :( vill att allt ska vara bra som det var förut, men det är ju inget vi kan styra över. känns jätte tråkigt att det måste bli såhär. :( Du får verkligen lova att aldrig sluta vara min vän, jag vet verkligen inte vad jag tar mig till då? <3

Av Mikaela - 12 november 2009 21:22

Ska nu snart sova även om klockan bara är tjugo över nio, är hur trött som helst. Ledig från skolan imorgon ska åka till skövde och ta vaccinet för svininfluensan. Känns en aning osäkert eftersom den inte har funntis sålänge ännu. Men får helt enkelt hoppas &hålla tummarna på att det här ska gå bra och inte bli som Desiree i USA eller vart det var. Men som sagt så var det en på miljonen som fick det utav sprutan och här i sverige bor det ca 9 miljoner. Inte för att jag tror att hela allmänheten i sverige kommer att ta vaccinet men en stor del iallafall, nej såhär kan man inte tänka. Peppar peppar ta i räd, som pappa säger. Godnatt!

Av Mikaela - 11 november 2009 09:19

folk som alltid ska ha rätt, kan för det mesta ha fel.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards