Miiickaan

Alla inlägg under maj 2009

Av Mikaela - 21 maj 2009 14:27

skönt med två extra lediga dagar, behövs verkligen. Det massa olika inlämningar och allt möjligt i skolan nu, men det tänker jag inte hålla på med förren på söndag. Då blir det att skriva klart engelskan &discobranden.


dom här dagarna som kommer nu, kommer det hända en hel del. (:

idag ska jag till tommy, får se vad vi hittar på men imorron följer han med mig hit, och det gör kanske celina med och hjälper mig med håret, jätte jätte snällt. (: har frågat om någon har kunnat det över tre veckor men alltid något annat... men nu så. (: sen blir det överraskningsak för jennifer som fyller 17år, grattis älskade vän! och på lördag blir det nog att åka till fastingen med jenni,nicole,emil &richard. (:

Av Mikaela - 17 maj 2009 20:12

jag kan inte förstå att två syskon ska hålla på såhär. du &jag är tvillingar, så vi borde vara lika men vi raka motsatsen till varandra, vi tycker aldrig lika om något och tänker inte lika heller. Allt du har gjort mot mig under dom är 17åren har fått mig att verkligen inse att en riktig syster inte skulle hålla på såhär. orkar inte det med det här längre men som tur är så har vi äntligen fått egna rum vilket är väldigt tur, tror inte jag hade orkat leva annars, så jobbigt är det här.. Du är ingen riktig syster för mig längre, kanske blir vi det sen om några år igen men om det fortsätter såhär så kommer vi nog aldrig bli det. Sorligt men det är så det känns. Ibland blir det för mycket och då tar det stop. / M

Av Mikaela - 12 maj 2009 22:08

imorgon gäller det, nationellt prov i matte. jag vill verkligen klara det men det känns som om jag inte kommer göra det. kanske inte bästa inställningen men det är så mycket press på att man ska klara det. visst man har chans till att göra om det, men om man inte klarar det då, så blir det gå om matten i 2an. har verkligen ingen som helst lust till det. jag bara måste klara det! vill verkligen inte gå om matten, har ju klarat alla andra prov så dom borde kolla lite på det också. menmen, får hoppas på det bästa. / M

Av Mikaela - 11 maj 2009 20:03

nu är det måndag igen, och en hel skolvecka väntar.

nationellt prov på onsdag &imorgon arbetsmiljlö &säkerhets prov.


helgen som va, var välidgt bra &mysig, spenderades mest med min tommy (:

men vi var även hemma hos nicole och firade henne, mycket trevligt. <3

märker att jag är väldigt lätt påverkad, kanske lite mindre kul men billigt.. (y)


Nu ska jag fortsätta med arbetsmiljö och säkerhet. / M

Av Mikaela - 3 maj 2009 16:00

nu när jag har varit sjuk hela förra veckan så har jag missat mycket i skolan,
så det blir en del att ta igen nu..
Ska snart börja med att läsa till arbetsmiljö &säkerhetsprovet som vi hade i torsdags men jag har det nog imorron. Menmen, blir nog bra. /

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards