Miiickaan

Alla inlägg under juni 2010

Av Mikaela - 30 juni 2010 23:09

Kom hem för lite mindre än en timme sen, har varit en trevlig eftermiddag med Daniel, övningskörde en sväng och sen åkte vi runt lite i mariestad och sen hem till honom för att kika hur han bor, väldigt fint var det. Sen bjöd han även på mcflurry på mcdonalds. Riktigt kul att vi kan umgås som vänner igen måste jag säga. :) Nu ligger jag här i sängen och väntar på sex and the city som börjar när som helst, har blivit en rutin att kolla på två avsnitt på tv innan jag somnar. Hur bra som helst! :) Längtar till söndag då jag &jennifer äntligen ska gå på bio, eclipse i mareistad.

  

Av Mikaela - 30 juni 2010 13:07

Igår kom alla papper om att jag får övningsköra så ska nog göra det en stund sen. Kul det känns att nästan alla får körkort när man själv bara får övningsköra.. (; Menmen, det får ta den tid det tar. Har inte bråttom än iallafall. Ska nu snart hoppa in i duschen och sen har jag även tänkt städa lite på rummet, lite väl stökigt nu. I eftermiddag kommer nog Daniel hit och hämtar mig och så åker vi till mariestad tror jag. Ska bli riktigt kul att träffa dig igen, är ju några år sedan nu. Idag kom solglasögonen också, tror faktiskt dom kan bli bra. :) 

 

     

  

Av Mikaela - 29 juni 2010 21:11

Följde med jennifer till mariestad, men hittade inget i de få affärerna som finns. Ville ha ett par shorts och något linne eller liknande men inget. Nu vill jag verkligen åka iväg någon stans, stockholm eller göteborg &handla massa nytt till sommaren. Nu ligger jag här i sängen med datorn i knät och kollar på en jätte fin film, the lake house. Känner mig nere i humör och vill bara gråta.. Vet inte varför men har för mycket tankar i huvudet som inte verkar vilja försvinna och det gör mig galen.

 

     

  

Av Mikaela - 29 juni 2010 11:37

Ska nu snart hoppa in i duschen och sen göra mig iordning. Sen vid halv tre blir det att följa med jennifer till mariestad, ska kika lite i affärer och sen ska hon övningsköra och då blir det att sitta med där. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer men funderar på att åka och bada iallafall. Känner mig en aning irriterad just nu, ville verkligen sälja jordgubbar i år igen och nu sitter grannen där och gör det istället. Får väl ta och ringa engman och höra om jag också kan göra det men känns ju jätte dumt..

  

Av Mikaela - 28 juni 2010 19:32

Vaknade hemma hos emil &jennifer, där även rickard &mårten sov. Vi hade egentligen bestämt oss för att åka ut på sjön men blev ändrat sen. Johan &Robin kom förbi, åkte hem en snabbis och fixade lite saker, sen ner till dit igen, då blev det att åka ner till blekviken och bada &sola, hur skönt som helst var det! Efter ett tag kom vi på att det faktiskt vore skönt att åka ut på sjön, så vi åkte ut till sommarstugan och badade &solade där också. En riktig sommardag idag har det varit. Har ju äntligen fått med mig badkrukorna till att bada, så nu är första doppet för i år gjort. :) Nu är jag hemma och ska gå ner och äta något sen duschen &film.

  

Av Mikaela - 27 juni 2010 15:11

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag &rickard cykla ner till otterbäcken för nu kommer emil &jennifer och alla hem igen. Så blir att hälsa på dom en sväng. =) senare ikväll ska jag hitta på något med anders, kim &david verkligen hur längesen som helst nu, kommer bli trevligt. :)

  

Av Mikaela - 27 juni 2010 13:09

Att vakna i sin egen säng var helt underbart, när man är borta och sover i tält så lär man sig uppskatta sängen och andra saker mycket mer än man brukar. :) Vill egentligen ut på sjön med pappa valde att åka utan mig, men kanske är det bra att vara inne nu när man redan är bränd både i ansiktet och på axlarna. Förresten beställde nyss ett par solglasögon på www.missSmith.se. Ett par röda pilot solglasögon. Billigt &bra så gör inte så mycket om dom inte skulle passa. :) 

     

  

Av Mikaela - 26 juni 2010 17:30

Nu är jag hemma igen, smögen har varit både trevligt &roligt men känns väldigt skönt att vara hemma igen. Campinglivet är nog inget för mig egentligen, men roligt var det ju. Hade turen att kunna åka med hem idag, kände verkligen inte för att sova där en natt till. Den här natten som var sov jag &daniela i bilen, mer sovande där blev det kan jag lova om man jämnför med natten innan då man sov kanske 40min. Förövrigt så har det varit riktigt bra, varit på smögen bryggorna och inne i kungshamn &annat också. :)  Lägger in några bilder sen men nu ska jag duscha. :)

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards