Miiickaan

Alla inlägg under november 2011

Av Mikaela - 30 november 2011 15:47

Tänkte att jag ska uppdatera lite innnan jag börjar jobba om 10 minuter, har inte haft något internet så har inte kunnat skriva något sedan i lördags! Kommer skriva ett långt inlägg med vad som har hänt under veckan när jag flyttar hem på lördag igen. :)


Idag har jag iallafall varit på sjukhuset med pappa, fyllt på med medicin och sen blev det middag på grottan, och därefter lämna in jackan på kemtvätt och sen hem och fixa &städa lite. Ikväll kommer jennifer och kanske daniel, någon kille från kristinehamn tydligen. Blir nog trevligt! :)

 

Av Mikaela - 26 november 2011 18:06

Sitter hemma i gullspång och väntar på att jennifer ska bli klar så det kan bli något utav kvällen! :) Har bara varit hemma runt tolv inatt men känner redan hur mycket jag vill flytta här ifrån, som tur är så har jag en vecka kvar i lägenheten. Igår var det en tung dag på jobbet, jag &annie var näst in till förstörda där ett tag men det gick bra. När jag kom till lägenheten blev det att fixa sig och sen ta bussen till gullspång, där träffade jag linn så vi gick hem till jerry, drack lite vin och cider och senare kom jonny, robin, jocke, adam &jerry. :) Gick hem vid tolv redan, var trött efter veckan. Aja, ni får ha det så bra allihopa!

 

Av Mikaela - 24 november 2011 23:06

Har precis krypit ner i sängen och ska väl när som helst sova! Dagen har beståt av först ett helt meningslöst möte på arbetsförmedlingen, sen kom pappa och hämtade mig och då blev det att handla lite mat &sen äta på donken. :) Efter det var det dags för jobb i 3 timmar och en kvart. När jag kom hem blev det att laga mat och även matlåda till imorgon. Städade och fixade lite innan Celina, Anton och Oscar kom hit, då blev det en sväng till skövde för att köpa god kaffe cooler, gillar inte kaffe men det där är riktigt gott! Sen åkte vi bort till billingehus och tittade ut över hela skövde, fint ändå. Men nu ska jag faktiskt sova, imorgon är det fredag, vilket betyder helg efter klockan fyra. Åker hem till gullspång över helgen, Pappa fyller år och ska bli kul och träffa alla, även lilla söta Melwin. :)


Skrev inget igår heller kom jag på så uppdaterar lite om det också. Jobbade som vanligt, från nio till fyra och efter jobbet stod Celina utanför och vi for hem till Anton och hälsade på en kort sväng, sen till skövde för att köpa smink, och det fanns som tur var. Brukar alltid vara slut när jag ska köpa det. Iallafall efter det åkte vi hem till Adde, även jätte kul och träffa Izabelle igen. Pratade om massa minnen &annat. :) Så kul att vi kan vara vänner nu!


     



Av Mikaela - 23 november 2011 14:25

Sitter här på jobbet och ska snart börja igen, bara fem minuter kvar på rasten. Efter jobbet så måste jag åka till skövde en sväng eftersom mitt smink är nästan helt slut, menmen kan nog vara lite trevligt att åka dit ändå! Igår kom mamma och hämtade mig efter jobbet och vi åkte och handlade lite mat, köpte även med en dörrmatta som behövdes. Plus min goda sallad på oxen som jag hade tjatat om nästan hela dagen. :) Efter det kom Celina och hämtade mig och vi körde daniel till gullspång med lite saker, sen hem igen och då fick det bli en lugn kväll för mig själv och lägga mig tidigt. Det är väl lite utav det som har hänt iallafall! :) Ni får ha det så bra!

 

Av Mikaela - 21 november 2011 20:50

Blir väldigt dåligt med uppdatering, får ursäkta mig för det. :) Helgen har varit toppen, väldigt roligt att äntligen kunna gå ut och dansa, livet är på väg tillbaka på riktigt och det är stort för mig. Snart kanske man kan lämna kryckorna inne och gå ut utan. Funderar på att testa det nu när Celina kommer och hämtar mig och då blir det en glass på donken! :) Sen kommer mikaela leva knapert, inga onödiga utgifter. Kommer ha kostat mig över 5000 när jag har bott här med mat &allt annat. Köpte en tröja i stan förut, va bara tvungen!


Igår blev det en lugn dag framför tven tills klockan var halv sex då vi bestämde oss för att åka på bio i skara, nya twilight filmen! Var väldigt nära på att inte hinna men som tur var så gjorde vi det ändå med några minuter i marginal. :) Efter det träffade vi någon kompis till celina i skara och därefter Adde i skövde, sen hem och sova +kladdkaka på natten. Nej, nu ska jag iväg. Ni får ha det så bra allihopa!


       

Av Mikaela - 19 november 2011 18:16

Såhär länge har det aldrig gått utan att jag har skrivit något i bloggen, känns inte alls bra. Men mitt internet tog slut och då blev det problem. Vet inte riktigt vad jag har gjort dom dagarna som jag inte har skrivit om. Eller det vet jag väl egentligen men orkar inte tänka så just nu. Igår blev det massa fix på morgonen, väldigt panik artat och sen jobb från fyra till halv nio, då celina kom och hämtade mig och vi for hem hit och hämtade kläder &smink och sen vidare mot karlsborg. Förfestade med jerry &linus och sen skövde och husaren. :) Blev en rolig kväll med mycket nytt folk!


Idag vaknade vi upp i karlsborg, eller vaknade vi somnade runt halv åtta och sov till halv elva. Men nu har jag fixat, lagat mat och allt och nu ikväll kommer tjejerna hit och då blir det att dricka lite innan vi kör all in på statt! :)

 

Av Mikaela - 16 november 2011 14:49

Hinner som sagt inte med bloggen riktigt, men tar det efter hand. Igår vaknade jag vid elva och runt två blev det en frukost på ströget med victoria &jenny, mysigt! Efter det åkte vi hit en sväng och sen var det dags för jobb vid fyra. :) När jag slutade stod celina utanför och vi åkte hem hit och fixade oss och sen vidare mot karlsborg för att träffa linus &jerry! Kom hem vid fyra nån gång så blev ganska sent. :)


Nu sitter jag här med datorn i knät och har precis dammsugit och lagat mat, blev kassler med pasta &curry sås. Ska nog bara ta det lugnt nu och vänta på att Jenny som är snäll kommer och hämtar mig och skjutsar mig till jobbet. :) Ikväll kommer daniel och hälsar på, riktigt längesen nu så blir trevligt!


    




Av Mikaela - 14 november 2011 15:11

Hinner inte riktigt med bloggen längre, men får uppdatera lite så här i efter hand! :) Igår vaknad vi upp vid tio nån gång och senare vid ett, halv två kom Celina &Richard hit, blev mat på grottan ännu en gång, alltid lika gott! Efter det åkte jag och celina och handlade mat på willys, sen fick vi för oss att hälsa på Anders, så det gjorde vi. Vi bjöd på glass och bär och hade det trevligt! Efter åkte vi även till karlsborg och hälsade på två stycken där, trevligt! :) När vi kom hem hit, så blev det varma mackor och choklad innan vi somnade runt två. :)


Idag har jag städat, skurat golv, dammsugit och städat toan. Mamma och Millan var här och hälsade på en sväng, dom hade med sig tårta &lite annan mat, mums! Efter det har jag lagat mat, pyttipanna med ägg och nu sitter jag här och väntar på att Emma ska hämta mig och då blir det jobb från fyra till nio! Redan trött men får gå ändå. :) Ikväll kommer celina och hämtar mig på jobbet och sen får vi se vad vi hittar på. Ha det fint!

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards