Miiickaan

Direktlänk till inlägg 24 maj 2013

Deppig, pigga upp mig..

Av Mikaela - 24 maj 2013 20:12

Har varit på jätte dåligt humör dom senaste dagarna, att höften sviker mig förstör mig helt. Deppig och tråkig känner jag mig. Plus att ligger här i sängen ensam på en fredagkväll, Fredrik är iväg på "firmafest" bowling &god mat. Inte för att jag inte unnar honom det, det gör jag verkligen! Tror att operationen spelar in på ett stort hörn, vet att sommaren kommer bli helt förstörd med all rehablitering. Hade hoppats få att det var långt kvar till nästa operation, har inte ens gått två år sedan den första.. 21åring och kommer redan ha två höftproteser..


Samtidigt ska man inte klaga, finns väldigt många som har det värre men kan inte hjälpa att undra varför just jag..

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 23 oktober 2013 18:12


Tänkte bara berätta att jag faktiskt har valt att hoppa av skolan, det känns som om det är verkligen är rätt val. Måste tänka på mina höfter, eftersom jag redan har byt ut dom och kommer få göra det några gånger till. Sen kan man ju heller inte göra ...

Av Mikaela - 16 oktober 2013 14:44


Har inte skrivit något på länge, kan meddela att jag lyckades få klart uppsatsen dock vet jag inte om jag klarade den eller inte. Intalar mig själv att den inte är godkänd så jag inte behöver bli besviken! :)   Det jag vill berätta om är om gårda...

Av Mikaela - 26 september 2013 14:24

Tror inte jag fixar det här med skolan, vill verkligen inte ge upp och känna mig misslyckad men det känns som om det är det enda jag kan göra.. Är inte mig själv längre och uppjagad för allt. Att ge upp skulle vara så otroligt pinsamt inför min famil...

Av Mikaela - 24 september 2013 19:31


Dagarna går och dom är fulla med plugg, kan inte säga att jag tycker det är så jätteroligt. Svårt att komma in i pluggandet efter två år utan. Men vill ju verkligen bli förskollärare så det är ju bara att försöka och göra sitt bästa! På torsdag ska v...

Av Mikaela - 5 september 2013 23:01


Skolan har äntligen dragit igång,och även nollningen. Vår grupp är verkligen jättebra och med väldigt bra faddrar så det är toppen! Ville mest logga in här och skriva, att jag sitter här och pluggar. Läser en avhandling på 146 sidor och har äntligen ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards