Miiickaan

Alla inlägg under juni 2009

Av Mikaela - 28 juni 2009 21:09

sorry if I seemed a little bit strange, I don't know why, it's just so much right now I think, sorry if I let it go over you, I diden't meant it against you baby. <3

Av Mikaela - 25 juni 2009 22:13

Det är något jag har lärt mig av mina misstag att inte göra om, så det tänker jag inte göra. Men man blir orolig...

Av Mikaela - 24 juni 2009 21:17

årets första dopp igår, måste medge att det faktiskt va varmt. (: mycket varmare än jag trodde att det skulle va. Det blev en lång cykel tur med jenniferhjärtat för att komma till den underbara platsen.

Jobbade idag, som vanligt från åtta till två, sen hem och sova ett tag. Förstår inte att jag är så trött hela tiden. Men får se till att sova ut i helgen helt enkelt. Då hoppas jag även på att Tommy kommer hit &hälsar på. (:


hoppas allt är som det ska, vill inte att det ska hända något sånt.

Av Mikaela - 22 juni 2009 18:13

andra veckan på jobbet nu, bara en kvar. (: det går bra, blir mest att leka lekar &spela spel med barnen.


vet inte vad det är med mig, är trött hela tiden &känner mig inte speciellt glad heller..

Av Mikaela - 21 juni 2009 18:56

i helgen har det hänt ganska mycket saker ändå. (:  helt okej helg med midsommar &allt. Har varit skönt att slippa vara hemma så mycket, blir bara för mycket att träffa syrran 24/7 och ännu mer än det nu när vi har sommarlov. Och massa annat som vi inte äns ska prata om så det är väldigt skönt att slippa vara här hela tiden. Längtar tills pengarna från jobbet kommer sen i juli så man kan hitta på saker &köpa massa kläder. =)


fyra månder med tommy igår. (: <3

Av Mikaela - 17 juni 2009 19:14

orkar verkligen inte med dig längre, du bråkar var enda jävla dag.. när ska du ge dig egentligen? du söker efter bråk även om det inte finns något att bråka om så fan hittar du något iallafall.. menmen.. syskon?


vissa dagar är bättre än andra, varför kan inte alla vara så?

 - saknar min tommy. <3

Av Mikaela - 15 juni 2009 22:48

första dagen på sommarjobbet, det var väl okej. Lite långtråkigt eftersom det inte händer allt för mycket men får hoppas att det blir bättre länge fram. (: finns inte så jätte mycket att säga, ska snart sova för imorron blir det åter igen jobba. I helgen är det midsommar, undrar vad som händer då. (: hoppas att den firas med Tommy. <3

Av Mikaela - 12 juni 2009 18:13

Nu har sommarlovet börjat men innan man kan det lungt blir det att jobba i tre veckor &kanske några fler veckor efter det. Men iallafall inga läxor &prov! :)

Avslutade kurser:
Information &layout A - mvg
Arbetsmiljö &säkerhet - vg
Datorkunskap - mvg
Småföretagande A - vg
Bransch &produkt kunskap - vg
Försäljning &service - vg
Näthandel A - mvg
Praktisk marknadsföring - mvg
Turism - mvg
Matematik - g

Inte avslutade kurser:

Svenska - vg
Engelska A - g
Idrott &hälsa - g

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards