Miiickaan

Alla inlägg under augusti 2011

Av Mikaela - 31 augusti 2011 22:37

Dagen har varit väldigt lång tycker jag, klockan är bara tjugo i elva och det känns som om den vore två på natten. Men det beror nog på att jag gick upp vid tjugo sju, kanske borde vända på tiderna lite egentligen. Fast när man inte behöver så känns det lite onödigt. Nu på kvällen kom Linn och hälsade på, pratade &skrattade massor, trevligt! Nu blir det film med syrran eller om jag kollar själv, waiting for forever. :)

 

Av Mikaela - 31 augusti 2011 14:15

Har letat efter ett rött halsband ett bra tag nu och idag när jag kikade runt lite på olika sidor så hittade jag egentligen ett och billigt var det dessutom. :) Kanske inte något jätte speciellt men passar fint till en svart t-shirt eller klänning, gillar det skarpt!


     

Av Mikaela - 31 augusti 2011 10:17

Blev en tidig morgon idag också, skulle ner till otterbäcken för att träffa Anton vid nio. :) han jobbar på komux och har hand om allt det där. Ska nu börja läsa Matte B, två till tre gånger i veckan. Men eftersom allt är frivilligt så kan man gå dit när man känner att man behöver göra det på dom lektioner som finns. Även om jag inte vet om jag kommer läsa vidare så kan man ju göra det om några år och då är det bra att ha plus att man kan känna att man gör lite nytta här hemma innan man får jobb. :)
     

Av Mikaela - 30 augusti 2011 13:20

Det var verkligen inte lätt att gå upp imorse när alarmet ringde vid nio på morgonen. Ville bra dra täcket över huvudet, men vid halv tio så var jag iallafall uppe ur sängen och satte på mig kläder och satte upp håret och sen iväg. Träningen gick bra, benen bara skakade efteråt, var inte lätt att övningsköra hem måste jag säga. :)


Nu ligger jag här i sängen och tänkte vila en stund, sen får det bli en dusch och se vad det blir av resten av dagen. :) ha det fint allihopa!

 

Av Mikaela - 29 augusti 2011 00:00

Idag har det hänt lite saker iallafall, tycker om såna dagar då det händer mycket. Vaknade av att mamma väckte mig vid elva. Strax efter det blev det frukost på sängen och tv tittande en stund innan jag hoppade in i duschen och fixade mig lite snabbt. Runt halv två åkte vi till stan för att gå till arbetsförmedlingen och hudläkaren. Nu är jag iallafall inskriven där, vilket är skönt. Sen hade jag heller inte psoriasis utan utslagen kommer säkerligen från medicinerna, biverkningar. Aja, försvinner nog. En liten stund efter att jag kommit hem, så följde jag med jennifer hem till linus, där vi städade och fixade lite, sen kom även daniela &linn dit. Kollade på tv och hjälpte jennifer med sin mysiga middag med tända ljus och allt. :)


Nu ska jag sova, upp vid nio imorgon och träna hos sjukgymnasten, inte så jätte taggad på att gå upp vid den tiden som numera känns tidig. ;) Godnatt allihopa!

 

Av Mikaela - 28 augusti 2011 18:29

Ligger här i sängen och kollar på tv, vilket jag har gjort sen vi kom hem ifrån Anna. :) har precis laddat ner, hur många lingon finns det i världen så blir att kolla på den med familjen senare. Men först liz och ett avsnitt av one tree hill. Ha en bra kväll! :)

 

Av Mikaela - 28 augusti 2011 15:42

Blev inte riktigt som det var tänkt igår, men blev bra kväll iallafall! :) Vi kom till anna runt sex och strax där efter var det kräftskiva, riktigt mysigt &jätte fint ställe som vi satt på. Sen tog vi en sväng till matfestivalen och kikade lite, men det var väl inte så jätte mycket att hurra för så vi köpte milkshake på mcdonalds och åkte till mariestad och där fick vi för oss att hälsa på Tommy &Ruslan så dit åkte vi. Riktigt trevligt och kul att träffa dom igen! :) Runt två nån gång åkte vi hem till anna sov där. En bra dag!


 

Av Mikaela - 26 augusti 2011 23:49

Måste snart se till att ta tag i livet så det händer något, men nog om det. Idag har det inte hänt allt för mycket, fixat lite på rummet och lite annat. Nu på kvällen blev det fredagsmys med syrran, åkte ner till ica och köpte chips och dipp, och nu har vi ägnat tiden till att spela marioparty som vi säkert kommer göra ett bra tag till. :)


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards