Miiickaan

Alla inlägg under juli 2011

Av Mikaela - 31 juli 2011 15:57

Det var väl inte jätte kul igår på kvällen, men hade alldeles för höga förväntningar. Men det var ju iallafall kul att träffa alla som var där. Fick väldigt roliga samtal inatt måste jag säga. :) Aja, nog om det. Luvisa kommer nog förbi om en stund och lämnar fracken som hon har lånat. Sen kanske det blir en sväng någonstans, får se vad det blir med det. Ska försöka ta en dusch nu iallafall. Ha det fint!

 

Av Mikaela - 30 juli 2011 12:32

Blev en riktig trevlig kväll igår med Jenny och Viccan, så roligt att se er igen! :) Man märker verkligen hur viktigt det är att man fortfarande håller kontakten, för vi kommer inte ses allihopa i skolan som vanligt längre. Vi åt på grottan och åkte runt lite i stan och kikade, efter det blev det film love and other drugs, vid halv ett nån gång kom bullen och körde hem mig. :) Somnade väldigt snabbt. Ikväll blir det party i hova tror jag, om vi lyckas fixa skjuts. Har ju fortfarande kryckor så får bli ganska lugnt. :)


   



Av Mikaela - 29 juli 2011 16:41

Vaknade vid tolv efter att ha kommit hem väldigt tidigt på morgonen eller sent på natten. Åkte till Robert runt nio igår, vi låg och kollade på tv och pratade i flera timmar, tiden bara rann iväg. :)  Hann bli ljust ute innan jag åkte hem. Förut var syrran &jim här och åt, en god efterrätt men håller igen lite med onyttigheterna känns så mycket bättre i kroppen! Nu snart ska jag fixa mig lite för en kväll saknade Jenny och Viccan, äta något gott &hyra film.:) Kommer bli en rolig kväll kan jag tänka mig!


  

 

Av Mikaela - 28 juli 2011 14:46

Hinner inte riktigt med att skriva i bloggen längre, även fast jag har hur mycket tid som helst egentligen? Igår kom jennifer förbi en snabb sväng, fick bli lite mentalt stöd för en stund. Efter det gjorde jag mig iordning och Robert kom och hämtade mig, åt glass i hamnen och lite annat trevligt. :) Nu har jag nyss kommit hem från sjukgymnasten och ska bara fixa mig lite snabbt och åka till mariestad, är dags för riskettan nu. Var nog på tiden. Ska bli kul och träffa Sara som man inte har träffat sen studenten! :) Ikväll blir det antingen att åka till hova eller träffa Nicole. :)

Av Mikaela - 26 juli 2011 18:23

Har inte blivit att jag har skrivit något i bloggen nu på ett tag, har bara inte orkat sätta på datorn utan kollat på mobilen och blogga där ifrån är krångligt. Så gör det nu istället. Igår hände det väl inte sådär jätte mycket, sjukgymnasten vid fyra och sen
runt sex kom Jonas hit och gjorde mig sällskap. :)) fikade, pratade och kollade på film. Vilket var väldigt trevligt! Dagen idag har varit otroligt händelselös, har inte ens tagit en dusch. Aja, får väl försöka ta tag i mig själv lite. Ha det fint!

 

Av Mikaela - 24 juli 2011 15:37

Ska när som helst hoppa in i duschen och sen göra mig iordning lite snabbt, efter det blir det pizza i askevik. Passar bra på en tråkig söndag som det här. :) Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, får väl bli någon film som vanligt?

 

Av Mikaela - 23 juli 2011 21:50

Idag är det lördag och det har verkligen inte hänt något. Har mest legat i sängen och varit hur trött som helst, sov inte bra inatt efter åskvädret. Usch, man blir ju livrädd. Nu på kvällen blev det grillat med familjen, mums! Och nu har jag precis kollat klart på Uptown Girls, som alltid är lika bra. Blir väl antigen en film till eller sängen.


Alla sagor har ett slut, men i verkligheten har nästan alla slut en ny början.

  

 

Av Mikaela - 23 juli 2011 13:10

Hann aldrig skriva något igår, så får göra det nu istället. Igår vid tio kom malin hit och vi gjorde oss iordning för Davids begravning. Vid halv elva kom Carro och hämtade upp oss och vi åkte till kyrkan. Begravningen var jättefin och kyrkan var full, väldigt många som saknar &bryr sig om David. Alla tankar till familj &släkt.


När jag kom hem somnade jag i sängen en timme innan det var dags att göra sig iordning för kvällen. Vi firade Anna som fyller 19 år på söndag med mat på grottan och bio, harry potter och dödsrelikerna del 2. :) Efter bion åkte vi förbi och Celina och pratade en lång stund, så roligt att ses igen! :)  efter det blev det en sväng till

hova där vi träffade någon och sen hem. Världens åskväder blev det sen!  

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards