Miiickaan

Alla inlägg under februari 2011

Av Mikaela - 28 februari 2011 21:02

Scattered shadows on a wall, you watch the long light fall
Some impressions stay and some will fade
Tattered shoes outside your door, clothes all on the floor
Your life feels like the morning after all year long.


Every day it starts again
You cannot say if you're happy
You keep trying to be
Try harder, maybe this is not your year.

Movies, TV screens reflect just what you expected
There's a world of shiny people somewhere else
Out there following their bliss
living easy, getting kissed
while you wonder what else you're doing wrong

Breathe through it, write a list of desires
Make a toast, make a wish, slash some tires
Paint a heart repeating, beating don't give up, don't give up, don't give up.

Av Mikaela - 28 februari 2011 17:50

Ligger här i sängen och kollar på oc, bara fyra avsnitt kvar av andra säsongen så måste köpa tredje nu. Ska väl snart börja plugga religon, har inte hittat lusten till det.

 

Blir så irriterad att jag tillåter mig själv att hamna i en sån situation..

     

  

Av Mikaela - 28 februari 2011 12:05

Nu är det måndag igen och ny skolvecka. Sitter i skolan, vill inget annat än att komma hem. Är hur trött som helst så vore underbart att komma hem och sova en stund, efter måste jag plugga religon och det gillar jag verkligen inte men måste man så måste man. Har inte så mycket mer att skriva eftersom det inte händer så mycket mer, ikväll är det iallafall oc och en annorlunda familj som gäller. :)

  

Av Mikaela - 27 februari 2011 19:54

Ligger här i sängen och väntar på att solsidan ska börja, bara fem minuter kvar. Åt den degigaste kebabrullen jag någonsin har ätit förut. Det går ju bara utför för glada laxen nu mera. Riktigt besviken! Nej, nu ska jag kolla på solsidan och sen bädda nytt i sängen så man kan somna extra skönt inatt, sen bigbrother. :)

  

Av Mikaela - 27 februari 2011 15:35

Kom hem för en liten stund sedan, riktigt rolig kväll igår! :) nu snart ska jag vila en stund sen duschen och känna sig som människa igen. Efter det blir det att beställa en kebabrulle och kolla på flera avsnitt av oc, ikväll kanske bullen kommer förbi och gör mig sällskap och kollar på solsidan. :)

    

Av Mikaela - 26 februari 2011 18:30

Har nu gjort mig iordning för kvällen och det snart dags att åka. Hinner inte sitta här längre, nu blir det förfest &sen statt, hoppas på en toppen kväll! :)

  

Av Mikaela - 26 februari 2011 10:18

Det märks hur trött man blir efter en hel skolvecka, somnade redan vid elva igår och vaknade inte förens tio idag, har alltså sovit i elva timmar. Riktigt skönt &behövligt. :) Ska nu snart gå ner och äta en god frukost och sen resten av dagen ska jag ta det så lungt som möjligt och vila benen inför kvällen, det måste gå! Ikväll blir det först förfest med daniel, timmy &victor och efter det drar vi till statt. :)

 

Förra helgen, vi är nere i vänstra hörnet. :)  

  

Av Mikaela - 25 februari 2011 19:02

Nu är talet äntligen gjort &över. Gick ju inte sådär jättebra direkt, alldeles för nervös för sånt där. Men iallafall, efter skolan åkte jag ner till suncity och solade. Sen blev det grottan med mimmie &syrran, mums! Nu ikväll får det nog bli en hemmakväll, har varit alldeles för mycket pluggande i veckan behöver vila och kolla på oc känner jag. Men vore kul och träffa oskar också eftersom han är hemma på besök. Får se, håller tummarna på att kunna gå ut imorgon, benen kom igen! :)

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards