Miiickaan

Alla inlägg under juni 2011

Av Mikaela - 30 juni 2011 14:20

Idag händer det en hel del så känns som om dagen inte kommer bli lika lång. Ska när som helst hoppa in i duschen och sen göra mig iordning efter det är det mat och sen vidare till ica för att hämta ut Iphonen som har kommit redan! :) Efter det blir det vårdcentralen, ska ta bort stygnen idag &träffa en sjukgymnast. Hoppas det har läkt fint så man kanske kan ta första doppet nästa vecka om vädret tillåter. Ikväll kommer kanske Daniel och hälsar på, längesen vi sågs nu så det blir trevligt isåfall. :)

 

Av Mikaela - 29 juni 2011 20:29

Känns inte roligt att skriva i bloggen när det inte händer något, men iallafall. I förmiddags kom jennifer förbi en kort sväng, alltid trevligt med besök! :) Annars har
jag tränat, ätit, sovit och tagit en promenad runt huset. Ni hör ju hur roligt det låter,
får näst in till panik attacker av att bara ligga här hemma. Går inte att tänka riktigt

positivt när det hela tiden är såhär, men det blir väl bättre. Känns så tråkigt att missa
allt roligt i sommar. Hade jag fått in det i huvudet så hade jag nog väntat..

 

Av Mikaela - 28 juni 2011 19:17

Idag blev det att gå upp tidigt eftersom jag skulle till skövde för att få kortison-sprutor, usch säger jag bara. Men gjorde inte så ont som det brukade så något positivit i det hela. :) När jag kom somnade jag direkt och sov i två timmar, riktigt skönt eftersom det knappt gick att sova i natt, varmt som en bastu. Beställde precis en Iphone 4 vit, så kommer om några dagar. :) Kul att äntligen ha en ny mobil!


    


Av Mikaela - 27 juni 2011 22:13

Har gått ganska fort idag ändå, sov jättelänge ända tills halv ett. Inte bra att sova bort hela dagarna men får vara okej just nu. Blir bättre sen när fötterna är bra, då ska det bli promendader minsann. Vid fem någon gång kom Jennifer och hälsade på med massa gottigheter, jordgubbar grädde och kakor. :) Så vi satt där ute på altanen i någon timma, mysigt! :) Nu i kväll har jag letat efter en Iphone 4 vit och tror jag har hittat en som blir bra hos katshing för 5890 kr men sen måste man ju ha micro-simkort också för allt ska fungera. Gaaah, det är hur mycket som helst!

 

Av Mikaela - 26 juni 2011 12:18

Sov riktigt dåligt inatt, hade fruktansvärt ont i fötterna. Men har tagit lite tabletter så nu känns det bättre iallafall. :) ska nog försöka vila en stund så man blir lite piggare. Lite senare blir det duschen och fixa lite. Ikväll ska vi nog åka till hjo en sväng och köpa en sänggavel och ett sängbord till mig. Blir fint sen när man flyttar hem ifrån! :)


Tittar på en Iphone 4 med abonnemang som kostar 229kr dom första 6 månaderna och resten av dom 18 månaderna kostar det 319kr, men kanske är det värt det? Då har man ju internet hela tiden. Åh, det är så svårt! Hjälp mig någon?

Av Mikaela - 25 juni 2011 22:36

Midsommardagen idag så midsommar är ju inte riktigt slut än. Sov bort det mesta av dagen men finns inte så mycket mer att göra ändå. Vid fem nån gång, hoppande jag in i duschen och fixade mig lite. Sen blev det en sväng till otterbäcken för att kunna se sig omkring lite. :) efter det hade mamma gjort en tårta, mums. Nu ligger jag här i sängen och kollar på första filmen av sex and the city och ska snart äta en toast.


    

Av Mikaela - 25 juni 2011 14:57

Vill bara att det här ska ta slut och bli bra igen, känns nästan värre än förut för då kunde jag åtminstonde gå ut även fast kryckorna var med.. Nu är jag otroligt låst istället och vill inte göra något för att förstöra höften, allt ska vara så försiktigt.
Det är inte roligt att få höra; nej, nu ska jag vara lite social mot dom andra när man ringer till någon, eftersom som man själv ligger i sängen helt själv och finns ingen att vara social med? Men det är väl så, en person som inte kan göra så mycket är inte rolig att umgås med. Det är iallafall så det känns. Trodde inte att det skulle bli såhär. :(

 

Av Mikaela - 24 juni 2011 16:52

Idag är det midsommar, men har inte riktigt  fått dom där sommar känslorna än så det är lite tråkigt. Men det blir nog bara bättre och bättre. :) Kom ut ur huset förut, vi tog en sväng till otterbäcken och kikade på midsommarstången. Så himla skönt att lämna bergsgatan för ett tag måste jag säga! Nu har Anna kommit hit så det känns som att det kan bli en bra midsommar ändå även om den blir lugn, inte en droppe alkohol. Menmen, nu blir det massa godmat och med krans på huvudet! :)

     

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards