Miiickaan

Alla inlägg under mars 2010

Av Mikaela - 31 mars 2010 14:43

Börjar bli smått förkyld och det har jag verkligen inte tid med nu, så idag får det bli att ta en varm dusch &dricka varm choklad och även hålla mig innanför dörren till mitt rum resten av dagen eftersom det finns mer sjuklingar här hemma. Man kan ju inte bli sjuk till helgen, men om det nu olyckligtvis skulle bli så iallafall kommer jag hålla mig till helgens planer i vilket fall, tänker inte låta det stoppa mig. :)

  

Av Mikaela - 30 mars 2010 22:11

Idag blev det att åka med mamma &syrran in till mariestad sen tog vi bussen vidare till skövde, köpte en del saker till helgen som kommer. :) Ringar, halsband, smink, lösögonfransar och lösnaglar och även ett linne och en t-shirt och ett faoundation. Även om det inte blev så mycket så verkade pengarna bara försvinna. Menmen, iallafall alltid kul med nya saker. Har precis kollat lite på tv, handlade om något sjukhus med massa gamla personer, kanske inte är så konstigt. Men de var jätte härliga och roliga människor, men måste säga att man blir en aning deprimerad, jag vill inte bli gammal.. :(  men det lär man ju bli längre fram iallafall.
Nej, nu snart ska jag krypa ner i sängen och kolla på film &sova. =)

 

    

   

Av Mikaela - 29 mars 2010 17:03

Första dagen på lovet, väldigt skönt måste jag säga. Men saker som man aldrig vill ska hända, håller på att hända här hemma just nu. Även om det är livetsgång så är det helt ofattbart att någon som betyder så mycket håller på att försvinna. Det är jobbigt. Men att du ska behöva lida är inte rätt, vi måste tänk på ditt bästa inte vårt. 

  

Av Mikaela - 28 mars 2010 19:55

Dagen idag har varit väldigt lugn, har bara duschat, sminkat mig och suttit vid datorn och spelat sims3, faktiskt väldigt kul men krångligt. Nu sitter jag här och väntar på att adam ska hämta mig och då blir det att åka ner till emil &jennifer, vet inte riktigt vad vi hittar på men blir nog att kolla på film. Usch, känner att en del saker som jag sa igår skulle jag inte ha sagt, mer eller mindre ångest.. Menmen, gjort är gjort och kanske är det bäst så egentligen. :)

  

Av Mikaela - 28 mars 2010 11:32

Igår blev det utgång med massa underbara människor, förfest hos sara innan sen tog vi bussen in till stan. :) det var en trevlig kväll i början men sen var det inte så jätte kul. Träffade många nya människor så det var ju ett plus. :)

 

Vet inte varför jag är så dum att jag går på det, jag vet ju egentligen att det inte är någon idée. Men självklart vill man tro på det iallafall. :)

  

Av Mikaela - 26 mars 2010 11:30

Hann aldrig skriva igår, så skriver idag och lägger in på datumet igår.

Dagen har varit väldigt bra, vaknade med sång, tårta &persenter på sängen. Reseten av dagen blev det att spela sims3 som är en av presenterna jag fick och göra mig iordning, sen vid halv sex kom släkten hit och då blev det smörgåstårta &presenter. Vid åtta nån gång åkte syrran &jag hem till malin &dom. Vilka underbara vänner man har, dom hade lagat god mat och köpt fina presenter. :) dock fick vi doppa händerna i saker och gissa vad det var innan vi fick presenterna, menmen det var roligt iallafall. :)  Efter det åkte jag &jennifer ner till emil och då kom det lite folk dit, drack &hade det trevligt. Vid halv tolv fick Fredrik, jocke och en till för sig att åka till mariestad och eftersom jag nu är 18år så kunde jag ju följa med. Så det blev en sväng till buffalo, tack så jätte mycket fredrik för drinken &allt. Jätte snällt verkligen! =) 

 

Min 18års dag tycker jag blev väldigt lyckad. :)

  

Av Mikaela - 25 mars 2010 21:44

Idag var det sista skoldagen innan lovet, känns väldigt skönt att det äntligen är lov även om det betyder endel läxor som måste göras så händer det massa annat kul. :)  Idag blev det att skynda hem äta &fixa iordning sig fort och sen åka till karlstad, ikea med jennifer, emil &jerry. De köpte saker till deras lägenheter och nu har jag

verkligen inset att jag vill flytta hemifrån så fort som möjligt för att få inreda min egen lägenhet precis så som jag vill ha det, fanns så himla mycket fina saker och otroligt fina kök, dröm köket. Ååh, va jag längtar. =) När vi kom hem där ifrån beställde vi även pizza och åt hemma hos jerry &kollade på sveriges värsta bilförare, mums! :)

 

Nu är det bara några få timmar kvar innan jag fyller hela 18år. :)
  

Av Mikaela - 24 mars 2010 20:12

Nu känns det ännu bättre för alla saker som skulle in &proven är avklarade och det känns som om dom gick bra. Samhällen gick någorlunda bra, hoppas på vg. Och på kosten med matprovet gick det jätte bra för mig &celina. Imorgon är sista dagen innan lovet och innan man fyller 18år. :) längtar till helgen måste jag säga. Ska nu fixa naglarna lite, inget speciellt men måla om dom iallafall sen andra avenyn.

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards