Miiickaan

Alla inlägg under november 2012

Av Mikaela - 29 november 2012 22:23

Dagen idag spenderades först sex timmar i mariestad, på en kurs i ekonomi smart. Den var faktiskt helt okej ändå och man lärde sig ju en del. När jag kom hem igen blev det att åka mot Skövde och hälsa på Celina. :) En mysig promenad på stan, snöade och så all julbelysning! Fick nästan lite julkänslor, snart är ju december här. Vi passade också på att ta en latte på pims, satt där och pratade en lång stund. :)


Nu ska jag snart krypa ner och sova. Imorgon är det äntligen dags att slinga håret, känns som att jag tjatar om det men längtar så efter att få ordning på håret. :) Kvällen kommer sen spenderas med Fredrik, massa bad &mys. Behövs nu måste jag säga. ♥  Ni får sova så gott allihopa!


    

Av Mikaela - 27 november 2012 23:24

Ligger här i sängen och funderar, vilket jag är väldigt bra på.. Både jobbiga och bra saker. Borde väl inte dela med mig om det här kanske, så låter väl bli det. :) Ska snart försöka sova, men innan det blir det en nattsmörgås, räkor och massa annat gott på, mums!


Veckan består av onödiga saker på kraftsamling som vanligt, men man måste ju tyvärr gå dit. Ska ha praktik på lysmasken när alla papper är klara, vilket ska bli väldigt skönt! Slippa allt vad kraftsamling har med att göra och få ut något vettigt av tiden istället. :)


Längtar efter fredag, ska äntligen få ordning på håret som inte kunde komma mer lägligt!  

 


Av Mikaela - 21 november 2012 22:44

Har som sagt tänkt att ta en paus då jag inte tycker det är så roligt att skriva längre men gör iallafal en liten uppdatering! :) Dagarna har spenderats med vännerna väldigt mycket, varit i skövde och käkat god mat på thai housebland annat, mums! Längtar efter att få krama om Fredrik igen, inte träffat han sen i söndags förmiddag, känns lite som en evighet. Men imorgon natt så träffas vi äntligen igen! :) Nu snart blir det sängen men innan det måste jag torka rosorna som jag fick av Fredrik den 15:onde, våran dag. Så sött med en sån gest. Godnatt allihopa!


Har även bokat tid hos Erika.K nästa fredag för slingor, ska bli underbart och vet redan nu att det kommer bli toppen!

 

Av Mikaela - 18 november 2012 23:35

Funderar starkt på att sluta blogga, iallafall ta en lång paus. Hittar inte lusten till att berätta om vad som har hänt under dagarna längre som förut! Kan ju skriva om det verkligen har hänt något speciellt kanske?


Helgen som har varit, var lugn. Tjejkväll hos jenny på fredagen och åkte sen hem till fredrik och sov. Lördagen spenderade vi och henke i örebro på marieberg för lite shopping, lite fick allt följa med hem. På kvällen tog vi det lugnt, badade skumbad och kollade på film! :) En bra helg har det varit!


   Bild på mig &syrran innan bion, tråkigt utan nån bild.

 

Av Mikaela - 14 november 2012 16:57

Dagen idag har varit helt händelselös, legat i sängen väldigt länge och bara slöat. Men lyckades till slut att gå upp och duscha &fixa efter det fixade jag på rummet, så ser fint och städat ut! Nu snart blir det bio med syrran, breaking dawn part 2. :) Ska bli kul och äntligen få se den. Men innan det ska jag upp till jennifer en kort sväng! :)

 

Av Mikaela - 13 november 2012 16:22

Har precis kommit hem och krypit ner under täcket, riktigt frusen och mitt rum är tyvärr nte det varmaste. Dagen idag bestod först med en bilfärd till karlskoga, skulle på arbetsintervju på uniflex. Min första någonsin och jag tror den gick bra, kändes kanon iallafall! :) Bara att vänta på att tele2 får någon ledig tjänst. Hann knappt hem innan vi skulle åka till otterbäcksgården tydligen, lyssna på någon halv tråkig föreläsning i två timmar. Nu blir det nog bara en lugn kväll framför tv:n, riktigt trött!


Saker som har hänt senast jag skrev, umgåtts med Fredrik och hittat på lite allt möjligt! :) Varit på middag hos hans mormor &morfar och käkat på restaurang bland annat, mysigt har det varit. Var även i skövde i helgen, blev förfest i östermalm och sen utgång på glädje. :) Det är väl lite av det iallafall. Ha det så bra allihopa!

 

Av Mikaela - 8 november 2012 19:43

Känns som om det har varit en väldigt lång dag idag, en tidig morgon då vi skulle vara i otterbäcken redan vid kvart över sju. Sen iväg mot mariestad och hoppa på bussen till göteborg, svenska mässan. Kikade runt lite och pratade med dom från örebros universitet, funderar starkt på att läsa vidare på hotell och restaurang. :)


Nu resten av kvällen när vi kom hem har spenderats framför datore, en serie som millan visade mig. Port 1321, väldigt bra men samtidigt lite barnslig men sånt vi gillar så det är ju okej! Väntar nu på att Eclipse ska börja vid nio, blir en lugn kväll framför tv:n som ni förstår. Imorgon är det sjukhuset igen och den här gången följer Fredrik med också. :) Kvällen kommer vi sen spendera hos jerry &linn, eftersom hon snart åker till italien. 


     

Av Mikaela - 6 november 2012 21:46

Jag har låtit tankarna ta över, vilket jag är väldigt bra på. Vet inte riktigt varför jag gör så eftersom det bara gör saker och ting värre än vad dom egentligen är. Ska snart krypa ner i sängen och invänta Fredrik som kommer runt kvart över elva, ska bli så skönt och sova bredvid och bara krama om honom så mycket som möjligt! :)

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards