Miiickaan

Alla inlägg under september 2009

Av Mikaela - 24 september 2009 17:42

nu är lederna mycket bättre än förra veckan, känns väldigt skönt! (:

menmen, lovade mig själv förra veckan att verkligen ta tag i skolan ordentligt nu igen, men det verkar inte gå så jätte bra, har verkligen ingen ork till att läsa läxor längre. finns inte så mycket mer att säga, allt känns tråkigt..


saknas

Av Mikaela - 16 september 2009 10:09

ingen skola för min del idag, kunde knappt gå imorrse så fick bli att stanna hemma istället. känns väldigt långtråkigt.. men ska snart leta efter någon film men innan det ska pappa skjussa mig till ica så jag kan köpa lite tyck-synd-om-dig-själv-godis. :)

Av Mikaela - 14 september 2009 22:10

ännu en ny skolvecka, får hoppas att den går fort så helgen kommer tillbaka. På onsdag blir det iallafall att äta på grottan med celina, sara, melinda &emelie. (: kommer bli riktigt mysigt skulle jag kunna tro.


ibland blir det bara för jobbigt, jag brukar inte klaga, lederna är som dom är och det är ju bara att inse men när man känner sig som en gammal 70åring och knappt orkar upp för trappan är det inte roligt.. menmen, så är det.

 

mitt hundrainlägg (:

Av Mikaela - 12 september 2009 19:13

vaknade brevid tommy nån gång vid tolv, myste duschade och åt frukost och resten av dagen tog vi det lungt, sen vid halv sex åkte du hem. <3 nu ikväll blir det iallafall att äta godmat och mys framför tven en stund, sen kanske det blir att träffa gänget eller jennifer &dom, eller kanske bara en hemmakväll vet inte om jag har lust att göra något. den här veckan har varit hemsk, bråk &massa annat onödigt..


vet inte vad det är med mig, allt verkar grått &tråkigt.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards