Miiickaan

Alla inlägg under mars 2009

Av Mikaela - 26 mars 2009 20:52

fyller 17år idag, känns bra. (: men det är ett sånt där mellan år, vilket är tråkigt. Den här födelsedagen har inte varit den bästa, skola, födelsedagar &prov hör inte ihop. Visst provet gick jätte bra, men är väldigt trött.
men förövrigt så har dagen varit bra. Släkten va här, tårta &presenter. (:

Av Mikaela - 17 mars 2009 19:52

skola som vanligt, bara tre lektioner idag så det var en helt okej skoldag. (:

den här veckan känns det som om det har varit hur mycket som helst och det finns ingen ork till det.. Stort matteprov imorron som inte kommer gå allt för bra men får väl hoppas på det bästa. Ska sätta mig och kolla på det en stund till och sen vid nio blir det andra avenyn, sen sova till kvart över fem.. verkligen tidigt att gå upp, men man hinner ju inte annars. Dumma buss, dumma skola.. Inte alls länge kvar till påsklovet och min födelsedag. (: känns bra, vill verkligen ha lov och skulle sitta bra med lite extra pengar som det är just nu. Aja, nu ska jag börja med matten.  / M

Av Mikaela - 7 mars 2009 18:35

vaknade bredvid tommy någon gång vid tio. (: sen duscha &lite sådär.

sen ta bussen hem fem över ett. :/ <3

tack för en mysig kväll &morgon. =) och för att du bjöd på bio. (:


sen när jag kom hem blev det att sova i två timmar. (: skönt.

sen kom virre &jim och åt hos oss, sen ikväll blir det iallafall Jennifer,

men jag vet inte riktigt vad som händer, antingen gå till fredrik eller va med ylva &malin eller så blir det fest hos tommy. får se vad det blir. (:

Av Mikaela - 3 mars 2009 19:39

Den här helgen har varit väldigt bra, måste jag säga. =)

Fredag, skövde med nicole sen va med jenni, anders &kim och tog en sväng till mariestad och träffade tommy och sen jens &dom

Lördag, då kom tommy hit och så va vi med robin &josefin och lite sådär. (:

Söndag, vaknade bredvid tommy och mys hela dan, sen tjejkväll. (:

Måndag, skulle till skövde och shoppa men blev inget, åkte till tommy på kvällen. =)

Tisdag, vaknade bredvid tommy, mysigt. (: åt på smasch och lite sådär. <3


alltså har det varit en bra helg. (:

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards