Miiickaan

Alla inlägg under oktober 2008

Av Mikaela - 9 oktober 2008 21:43

torsdag idag, alltså är det en dag närmare helg. 

längtar verkligen efter att få sova tills man själv vaknar utan att mobilen ringer. ska bli otroligt skönt tycker jag.

Vet inte riktigt vad som händer i helgen:

Fredag, skola till tio över tio sen kanske emelie följer med mig hem. :)

och så hälsar vi på Anne, åh saknar henne massa.

Lördag, vet jag inte riktigt, får se.

Söndag, Plugga plugga plugga!


aja, det blir bra ändå. :)

+ att rummet blir bara mer &mer klart för varje dag som går.

nu fattas bara lite blommor, gardiner, ljus, hylla. (:

Av Mikaela - 8 oktober 2008 21:36

bara en lektion i skolan idag för skulle till sjukhuset,

kom dit vid ett och åkte där ifrån halv fem. ;p

efter det åkte vi och kollade i affärer efter saker till rummet,

hittade blommor &matta. =)   sen åkte vi vidare till Valentino och åt. (:

sen när jag kom hem vid halv nio så var mitt rum nästan helt klart. :D

bara en hylla som inte är uppe än, men det beror på att den va lite trasig

men vi funderar på att ändra lite på den för den är egentligen lite för stor.

Så pappa får bli snickrare i helgen, hoppas det blir bra.


eget rum, helt otroligt! :D

Av Mikaela - 7 oktober 2008 19:37

sitter hemma hos anders med jenni &jens. (:

anders, nicole, oskar &kim kommer snart, dom är på ica.

ska snart kolla på en skräckfilm som handlar om speglar och det är

inte så specielt kul eftersom jag har precis sätt upp en ny spegel i rummet 70*70. Menmen, får väl blunda.   hejdå.

Av Mikaela - 5 oktober 2008 21:31

Det blev ingen sovmorgon idag heller, menmen.

åkte till örebro och gick på marieberg &ikea. (:

Hittade en tröja &klänning och på ikea blev det en hel del.

Men lite fattas iallafall, soffa, stol &databord. kommer bli kanon. :D

ska snart ta något att äta och sen blir det att sova, skola imorron.

Av Mikaela - 4 oktober 2008 13:26

igår, kvällen va bra till en början (: men sen blev det lite sådär. 

massa kom som inte var bjudna och då blev det som det blev.

väldigt mycket att städa kan jag lova, men det gick bra. (:

och vi hade kul iallafall =) <3


idag ska jag ta det lungt &kanske va med oscar en sväng ikväll.

Av Mikaela - 2 oktober 2008 21:15

nu var det ett tag sen jag skrev i den här bloggen igen.

finns väl inte så mycket att säga egentligen, den här veckan har varit väldigt bra förövrigt, inga läxor eller joo en men den räknas inte.

I onsdags åkte jag &emelie till skövde och shoppade lite, hittade inte så mycket men iallafall ett par skor, ett par byxor &en t-shirt, alltid något. (:

Imorgon blir det fest hos Josefin, hoppas på en toppen kväll &natt.

Men innan det, skola såklart och sen kolla i affärer ifall det finns något

man kan ha på kvällen. =)  och så blir det nog att sola på suncity också, väldigt längesen jag gjorde det. Det var nog veckan innan skolan började har jag för mig, och det är ju ett bra tag sen nu.

Ska nu snart lägga mig och sova, sov gott!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards