Miiickaan

Alla inlägg under juni 2009

Av Mikaela - 10 juni 2009 18:12

ikväll blir det förfest hos sötnosen tommy &sen vidare till beachpartyt! :)

Av Mikaela - 8 juni 2009 20:49

 Sista dagarna av första året på gymnasiet nu.  

dom här sista dagarna i skolan känns lite värdelösa, händer inte allt för mycket. Det började med att bussen blev försenad så han bara gå tio minuter på matten om äns det, fick reda på betyget &gick. Sen hade vi enegelska, betygsnack där med och det hade jag redan gjort så gick där ifrån. Och sen idrott så blev det volleyboll med klassen, riktigt kul. =) men vi kunde tydligen inte spela enligt våran lärare.

- Ni är jätte pigga och glada men volleyboll kan ni inte spela.


Efter skolan tog jag femtio bussen ner till tommy. :) som fyller hela nitton år idag! Grattis sötnosen min. <3 Har sakat dig massor, va jättekul att träffa dig igen. :)

Av Mikaela - 7 juni 2009 22:33

ska snart gå och lägga mig, skola imorron. Bara tre dagar kvar av hela första året på gymnasiet, har verkligen gått hur fort som helst. Mycket bra saker har hänt. Fått nya vänner och många fina minnen. Och en väldigt bra sak som har hänt, är från den första dagen på gymnasiet, idrotten. (: då träffade jag dig tommy och ett halvår och lite mer efteråt blev det du &jag. <3
 

Du betyder jättemycket för mig, du har fått mig att inse mycket. (:

Av Mikaela - 4 juni 2009 21:45

ljug är något jag inte orkar med..

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards