Miiickaan

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Mikaela - 25 oktober 2009 13:31

helgen har varit väldigt bra och nu är det även lov, det känns otroligt skönt att slippa tänka på läxor &prov och allt var det är. Imorgon blir det skövde, sjukhuset och sen ska jag även passa på att köpa foundation. Nu blir det att köpa en ljusare färg än vad jag har nu. Nu när hösten och vintern kommer blir man bara vitare och vitare hela tiden, inte för att jag är så väldigt brun i vanliga fall heller, men ljusare foundation behövs. Ska nog börja sola solarium igen också, längesen nu så det är nog dags igen.


Igår åkte jag, jennifer, emil, jerry, landin &adam och bowlade i laxå, riktigt trevligt sen efter det blev det en sväng hem till jerry, drack lite &hade det trevligt, kom hem nån gång vid halv tre.
__________________________________________________


förlåt att jag tvivlade på oss, jag vet att det vi har är bra egentligen. vi har bara haft några konstiga veckor men som nu hoppas vända och bli bra igen, finns inte så mycket mer att säga, hoppet finns där. <3

 

I have left it all behind.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards