Miiickaan

Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Mikaela - 6 augusti 2009 13:38

just nu känns allt bara krånligt &komplicerat, tankarna flyger bara runt i huvudet. vet inte vad det är med mig, eller jo det gör jag nog men vet inte vad det är som är det rätta.. ska försöka att inte tänka så mycket utan det får bli som det blir, är nog bäst så.


Idag har datorn kommit förresten men vi hämtar den inte förens imorron. Eftersom jag ändå ska till sjukhuset då är det onödigt att åka precis dan innan. menmen, blir bra då har man något att sysselsätta sig med sen resten av veckorna tills skolan börjar. visst det är hur skönt som helst att vara ledig och inte behöva tänka på läxor och prov men det blir ju bara så långtråkigt till slut, speciellt nu när vädret har varit hur dåligt som helst. Men det tycks bli ändring på det nu, så det får bli att bada massor sen när lederna fungerar lite bättre som det är just nu, orkar jag knappt gå ner för trappan. vilket jag behöver göra när mitt rum ligger på övervåningen och tven på nedervåningen. aja, hur som helst så blir det nog bra.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards