Miiickaan

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Mikaela - 12 november 2011 15:24

Hann aldrig skriva något igår, jobbade från nio till fyra och sen när jag kom hem blev det att städa lite och packa tvätten och lite annat för att kunna åka hem en sväng. Vid halv fem kom celina &anna utanför och vi åkte och fixade lite saker, och sen fem över fem tog jag bussen hem. Då blev det pizza och sen göra iordning sig för kvällen. Adam kom och hämtade mig och vi for upp dit, där det var lite folk. :) Sen blev det även en sväng till johan och sist till emil. En trevlig kväll med några glas vin!


Idag kom Adam och hämtade mig runt halv ett, och vi åkte och fixade lite saker. Sen bort till pizzan där johan &dom var, blev att följa med ner till johan och kika lite i början när Adam tatuerade sig. Nu ska jag  försöka få något i magen och sen fixa mig för en kväll i hova med badtunna och massa trevligt folk! :)


Jag och Celina i torsdags, har blivit massa onyttigt på sistoende. ;) 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards