Miiickaan

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Mikaela - 27 maj 2011 20:53

Skönt med en hemmakväll och får även bli en vithelg nu i helgen, något längesen och det är nog något som verkligen behövs. Samtidigt som det är skönt att vara hem så blir det fruktansvärt långtråkigt och ensamt. Men får göra det bästa av det, sällskap av min som jag kallar den kaninkanin som jag fick av min stora syster när jag var runt sju år som jag har haft i min säng sen dess. Kommer nog alltid vara med mig! Haha, sånt här kanske man borde hålla för sig själv men kan ju vara kul att berätta sånt nån gång. :) Jag tror alla faktiskt har någon sak som har betyt mycket under en längre tid.

 



Av Mikaela - 27 maj 2011 18:26

Nu är allt slut i skolan, inte allt kanske men alla läxor &prov. Det är helt underbart, man riktigt kan sväva på molnen nu och det är riktigt skönt! Alla timmar som man har lagt ner på att plugga är slut, gaalet! Kanske blir det att träffa jennifer &daniela en sväng sen, men vet inte om jag orkar, vill egentligen spendera kvällen i min sköna  säng tillsammans med en film, chips &dipp som jag köpte med hem förut. :)


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards