Miiickaan

Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av Mikaela - 16 oktober 2013 14:44

Har inte skrivit något på länge, kan meddela att jag lyckades få klart uppsatsen dock vet jag inte om jag klarade den eller inte. Intalar mig själv att den inte är godkänd så jag inte behöver bli besviken! :)


Det jag vill berätta om är om gårdagen, Igår firade jag &älskling ett helt år tillsammans. Fredrik hade planerat massor, kunde verkligen inte blivit bättre! :) Vi åkte vid kvart över fyra till gustavsvik badhus, där vi skulle till relaxen, dett var inget jag visste om innan. Blommor, skaldjursplatå och bubbelbad njöt vi av. Det var så himla fint allihop, och att han hade planerat allting själv. Går inte beskriva hur glad och tacksam jag är!  En alldeles perfekt kväll, vi är nu förlovade. :) Känns jättebra, finns ingen annan som jag skulle kunna tänka mig att leva med. Du är den enda för mig älskling! ♥


    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards