Miiickaan

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Mikaela - 17 februari 2013 15:56

Har tappat allt det här för att skriva men kanske kommer tillbaka. Går mer eller mindre bara runt och väntar på att det ska bli den 5april, när vi äntligen kan flytta in i lägenheten. :) Förutom det så har det ju såklart varit alla hjärtans dag, vi fick fira det på fredagen istället. Men det var jättemysigt, vi var först i mariestad och köpte en soffa, den var fin &kommer funka bra till en början. Efter det blev det bad, mys och vin. Verkligen jättemysigt! ♥


I lördags gick upp extra tidigt eftersom vi skulle åka till kritisnehman &karlstad och kika efter lite saker. Lite fick vi allt med oss. Vi köpte även ett fint matbord av Martin &Mikaela, Fredriks kusin och fick ett fint glasskåp också. :) När vi kom hem blev det bara snabbt hem och fixa sig för sexparty hos Josefin &senare hova hotell. Blev en väldigt lyckad kväll med mycket skratt!


Idag har jag inte gjort något förutom att sovit, kollat på tv &ätit. En sån dag som man behöver ha ibland. Men ska faktiskt ta en dusch om en liten stund. Lite fräschare vill jag allt känna mig, +bädda rent i sängen.

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards