Miiickaan

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Mikaela - 2 april 2013 12:25

Börjar kännas att det snart är dags att flytta, bara några få dagar kvar nu! Praktiken på Lysmasken är slut, gjorde sista dagen i tordags men sa inte hejdå förens på fredagen då jag jobbade istället. Måste faktiskt säga att det har varit den bästa praktikplatsen jag någonsin har varit på. Personalen och barnen har varit helt underbara. Och sen när man fick möjligheten och hoppa in som vikarie när någon var sjuk, var ju verkligen en morot! :) Men det bästa av allt är nog att jag har insett vad jag vill göra med utbildning/jobb. Jag ska bli förskollärare inom några år.


På tal om lägenheten igen så börjar den smått bli beboelig nu. Bara hallen och lite utav sovrummet som har massa lådor med kläder och annat staplat på rad. Det mesta fixas på fredag då vi flyttar in på riktigt! :)


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen iväg till mariestad en sväng med tjejerna, får passa på så mycket som möjligt nu när det snart blir svårare att umgås. Kommer nog bli bra det också!

    


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards