Miiickaan

Alla inlägg den 24 september 2013

Av Mikaela - 24 september 2013 19:31

Dagarna går och dom är fulla med plugg, kan inte säga att jag tycker det är så jätteroligt. Svårt att komma in i pluggandet efter två år utan. Men vill ju verkligen bli förskollärare så det är ju bara att försöka och göra sitt bästa! På torsdag ska vi börja med våran första riktiga paper uppgift som ska lämnas in nästa vecka. Blir jag godkänd på den så kommer jag hoppa upp i taket och självförtroendet om att jag faktiskt kan fixa skolan, kommer komma!


Ska snart fortsätta läsa Små barns etik, som jag egentligen ska ha läst ut till imorgon men tiden har inte räckt till. Får försöka läsa det viktigaste iallafall. Det är tur att jag har Camilla &Emma i studiegruppen, vi hjälper varann och peppar, toppen! :) Nej, dags att plugga. Ha det fint allihopa!


Vi har äntligen köpt en ny soffa, så nu känns vardagsrummet mycket mer mysigt att vara i. :)

    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards