Miiickaan

Alla inlägg den 7 september 2008

Av Mikaela - 7 september 2008 21:26

Har väl inte så mycket att säga nu heller egentligen.

Idag har jag varit i örebro och köpt en jacka, hoppas den blir bra.

Det känns verkligen hur overkligt som helst att jag snart ska få eget rum det är något jag har önskat mig sen jag va 9-10år och nu äntligen ska jag få det. Tänk va skönt att kunna stänga dörren och bara få vara i fred. I sitt eget rum med sina saker och bara EN säng. åh så underbart det kommer bli. Klarar knappt av att vänta. Nu till veckan så ska pappa måla alla lister &tak och sånt där och till helgen tapetsera och sen blir det byta golv veckan där på. Kommer bli kanon. (:  Det som är lite jobbigt är att Melinda ska sova i mitt rum till hennes rum är klart med allt också. Så det blir ju inte mitt rum på en gång känns det som. Men sen när det är klart så är det bara MITT!

Nej, nu ska jag sova &imorron är det skola. Orkar inte egentligen, får ju aldrig sova ut på helgerna, menmen. sov gott. (:


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards