Miiickaan

Alla inlägg den 6 september 2008

Av Mikaela - 6 september 2008 21:08

första gången jag skriver i den här bloggen, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har precis skapat en blogg, kanske inte kommer skriva allt för mycket eller för ofta eftersom jag har bilddagbok som jag skriver vad jag gör om dagarna men någon gång iallafall. (:

Igår &idag har jag varit hos emelie, riktigt trevligt var det. (:

slingade &färgade håret &va inne i stan och träffad lite folk.

Och nu idag gick vi upp nån gång vid kvart i tio och åt frukost och kollade på film sen skulle jag ta bussen hem och där träffade jag nicole hon hade skaffat en hamster, och den fick man visst inte ta med på bussen.

När jag kom så gick jag och kollade på lions-grejen med mamma sen har jag bara tagit det lungt och nu snart blir det fest hos albin. (:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards