Miiickaan

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Mikaela - 10 mars 2010 19:32

Kom hem för en stund sedan, har varit en heldag känner jag. Skola först som vanligt, blev lite krångel med första lektionen eftersom vi tänkte att han fortfarande skulle vara sjuk, vilket han inte var så där blev det frånvaro, menmen lite frånvaro  gör inget.

 

Vid fem över ett tog jag bussen till skövde och bytte till statsbuss och åkte vidare till sjukhuset eftersom jag va där en hel timme innan mötet så hann jag med attt ta en fika, kändes en aning ensamt att sitta där själv med en köttbullesmörgås som åkte iväg på hela bordet och även över golvet. haha. Sen var det dags för mötet, riktigt kul att träffa Fanny &Elin även en ny tjej kom dit idag, Frida. Vi fick doppa händerna i parafin som blev som vantar på händerna som gav värme, jätte skönt enligt mig. :) Sen blev det gott fika och pratade massor. Efter det tog jag bussen till mariestad, gick in på lindex och köpte en mascara sen kom pappa och hämtade mig och vi åkte vidare till willys &mcdonadls, där jag även träffade Emelie som nu jobbar där lite på helgerna och efter skolan. :) Nu sitter jag här med datorn i knät och kollar på halv åtta hos mig, senare blir det andra avenyn. =)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards