Miiickaan

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Mikaela - 13 mars 2010 22:03

Åkte hem till emil &jennifer vid tre nån gång, då blev det att åka pulka efter fyrhjulingen och sen tog vi även en sväng med fyrhjulingen över isen och åkte ännu längre, riktigt skönt väder och roligt att åka. :)

 

Nu på kvällen blev det bara en hemmakväll, kollade på melodifestivalen med mamma &pappa. Även om jag röstade och hoppas på timotej är jag väldigt glad för att Anna vann, tur att inte salem vann det hade jag inte velat. Han satt där på stolen och verkade inte äns glad över att han låg bra till vid röstningen från dom andra. Så att Anna vann var riktigt kul. =)

 

  

 

Av Mikaela - 13 mars 2010 11:28

Blev aldrig att vi åkte pulka efter fyrhjuling men satt  istället och pratade &hade det trevligt. Efter det följde jag med freddie, anton, rickard, sebbe &någon kim och kollade på skräckfilm. :) den var faktiskt inte så jätte läskig förutom när dom kröp i något ventilationsrum, men eftersom jag hade kudden framför ögonen den mesta tiden kanske jag inte ska säga något om ifall den var läskig eller inte. ;)


Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska snart hoppa in i duschen &göra mig iordning. Sen kanske åka ner till jennifer &emil en sväng. Pratade med celina &anna igår om att dom skulle komma hit och så skulle vi slinga håret, äta gott &kolla på melodifestivalen. Får se vad som händer. =) lång helg nu också, underbart!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards