Miiickaan

Alla inlägg under augusti 2011

Av Mikaela - 25 augusti 2011 16:34

Vaknade av att alarmet på mobilen ringde vid halv elva, kollade lite på tv och åt frukost efter det hoppade jag in i duschen och fixade mig lite gran. Vid lite innan två åkte jag bort till sjukgymnasten för att träna, gick bra och blir nog bättre och bättre. Efter det övningskörde jag ner till ica för att köpa nudlar som jag ska ha ikväll, mums! :) Nu ligger jag här i sängen och ska kanske snart titta på en film. Får bli en hel lugn dag idag tror jag. Det kan nog vara skönt. Ni får ha det så bra allihopa!

 

Av Mikaela - 24 augusti 2011 23:45

Nu på dagen hände det inte så mycket, tog det lugnt och kollade på tv. Men kring halv sju nån gång övningskörde jag ner till otterbäcken, hem till johan, daniela jennifer och rickard var där. Efter en stund bestämde vi oss för att åka till ica för att köpa chips och coca cola till filmen vi skulle se. Krånglade i flera timmar med att få på filmen men till slut gick det. Måste erkänna att jag såg kanske 10% av filmen, händerna och kudden åkte fram hela tiden. Skräckfilmer är ingenting för mig om man säger så. ;) Mycket bättre med komedier, då blir man ju iallafall glad efteråt.


 

Av Mikaela - 23 augusti 2011 22:32

Ville bara säga att jag övningskörde förut och vilken skillnad det är nu när benet funkar mer som det ska! Så himla härligt och körningen är tusen gånger bättre. :))

Allt känns på något sätt lättare när det blir ett litet steg närmare det vanliga.

 

Av Mikaela - 23 augusti 2011 11:59

Igår blev det lite för mycket dricka även fast jag inte drack så mycket, så reagerade kroppen på något helt annat. Kan säga att jag inte mådde så jättebra där i ett tag. Men mediciner, värktabletter och ätit dåligt är ingen bra kombination med alkohol. Aja, nog om det. Blev en trevlig kväll med bra sällskap. :)


Idag vet jag inte riktigt vad det blir, skulle egentligen tagit bussen till stan och träffat Anna och även syrran som är i stan nu. Men blir inte så, utan vi satsar på helgen. Kanske blir det att åka och äta med jennifer, daniela, nicole &linn i askevik. :)


  

Av Mikaela - 22 augusti 2011 17:27

Livet känns lite smått meningslöst just nu, mycket som går åt fel håll. Men kanske ska man ner till botten innan man kan ta sig upp igen? Luisa var här en sväng nyss och jag ska snart fixa mig lite det sista och sen åka ner till otterbäcken. Daniela fyller 19 år så blir att fira henne och dricka lite gott. :)

 

Av Mikaela - 21 augusti 2011 17:38

Idag är det söndag men känns som vilken dag som helst. Nu ikväll får det bli en lugn tvkväll, one tree hill börjar vid sex och det får man inte missa, efter det blir det nog att titta på the hottie and the nottie, som jag håller på att ladda ner just nu. Finns inte så mycket mer att berätta, ni får ha det så bra!


  

 

Av Mikaela - 20 augusti 2011 12:45

Blev aldrig att jag skrev något här igår på varför jag inte gjorde det, har jag inget bra svar på. Får istället skriva det nu och ändra datum till gårdagens. Iallafall på dagen hände det inte så jätte mycket, tog en dusch och fixade mig lite grann och vid halv fyra kom anders &nicole och hälsade på en sväng. :) Senare på kvällen satt jag och väntade på att jennifer skulle höra av sig, slutade med att jag ringde och sen att det inte blev något.. Menmen, istället kom robin &wille och hämtade mig och millan och vi följde med ner till magnus kräftskiva. Blev en ganska trevlig kväll ändå! :)

 

Av Mikaela - 19 augusti 2011 19:13

Idag har det varit en riktig tråkig dag, regnat har det gjort hela dagen. Vilket har gjort det ännu mer grått och tråkigt. Men nu har jag gjort mig iordning och ska snart testa att övningsköra ner till otterbäcken, hoppas att benet klarar av det nu. :) Hämtar jennifer på vägen och så åker vi till Freddie en sväng. Blir nog en trevlig kväll!


   Kör på halsduk, har fruktansvärt ont i nacken. Suttit i drag i Annas partybil. ;)

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards