Miiickaan

Alla inlägg under augusti 2011

Av Mikaela - 18 augusti 2011 13:17

Ensam hemma i några timmar nu, vilket är väldigt skönt! Kan faktikst vara ganska skönt att slippa familjen för en stund, speciellet en utav dom. Just nu kollar jag både jobb &lägenhet, i göteborg finns det allt. Kanske borde satsa på det sen när jag kan gå? Det gäller bara att bestämma sig, så går det ju. Komma bort från gullspång, vore nog väldigt bra. Finns ju inget som hindrar en här så varför inte? :) Men nog om det, får se till att bli bra först sen kolla på det. Nu snart blir det duschen och sen kolla vad nicole har för sig idag. :) får se vad som händer!

 


Av Mikaela - 17 augusti 2011 20:41

Det har varit en väldigt mysig dag idag tycker jag. Var på sjukhuset vid halv tio och fick dropp efter det åkte vi hem till Anna och inte långt efter det åkte vi till stan och åt på mariestads pizzeria, mums! Eftersom vi alla tre saknar skolan mer eller mindre fick vi för oss att åka dit och hälsa på, där träffade vi flera lärare och Anette &Marianne. :) åh kommer sakna dom! Sen blev det även att köpa milkshake och satte oss vid ekudden och åt. :) Blev en mysig dag helt enkelt! Nu blir det film, tretton på tv 11.


    



Av Mikaela - 16 augusti 2011 15:37

Vaknade vid tio av att alarmet på mobilen ringde, men orkade inte riktigt gå upp utan tittade på ett avsnitt av seven heaven och åt frukost. Efter det hoppade jag in i duschen och gjorde mig iordning, runt halv ett kom jennifer &hennes föräldrar och hämtade mig. :) Dom ville bjuda mig på mat för allt som har hänt med benen, så himla gulliga. :) Nu har jag nyss kommit hem och kollar just nu på gossip girl, får se vad som händer sen. Tänkte kolla på Daniela &Nicole har för sig. :)


Varför trodde jag att det skulle vara annorlunda? Trodde väldigt fel..

 

Av Mikaela - 15 augusti 2011 19:10

Kom hem från skövde för kanske en halv timme sen, blev en trevlig dag med daniela, jennifer &linus. Kikade lite i affärer och åt på grottan, mums! :) Fick iallafall med mig en halsduk och en svart vanliga tröja hem. Har egentligen inte råd att handla eftersom kommer inte få några pengar förens jag har ett jobb eller nittio dagar efter att jag har kunnat skriva in mig på arbetsförmedlingen, det här med arbetslös är verkligen inte bra alls. Men ska försöka att inte oroa mig för det utan tänka på annat som att bli bra. :) Nu blir det ett avsnitt av one tree hill som jag inte tittade på igår. Ha det fint!


    



Av Mikaela - 15 augusti 2011 10:27

Stannade inte hemma igår kväll iallafall, Daniela kom hit en sväng och efter en stund åkte vi hem till Adam och därefter till Jerry, blev även en sväng till mcdonalds. :) Nu snart ska jag hoppa in i duschen för sen vid halv ett kommer Daniela &dom och hämtar mig, så blir att kika lite i affärer medans jennifer gör det hon ska göra. :)

 

Av Mikaela - 14 augusti 2011 17:44

Blev en riktigt trevlig kväll igår med härliga människor! :) Dagen idag har varit lite sådär, vaknade vid tio och kunde inte somna om, så kollade på tv och somnade igen vid tolv och sov till tre. Efter det hoppade jag in i duschen och strax efter det kom Luisa hit och gjorde mig sällskap en kort sväng. :) Nu blir det mys framför tven.


Ett videoklipp ifrån igår, väldigt dålig kvalite även fast blixten är på.

 

 

Av Mikaela - 13 augusti 2011 20:29

Idag har det hänt massor, vaknade bredvid Robert och en liten stund efter det frukost och några avsnitt av dr.mugg :) vid tolv skjutsade han hem mig och han åkte vidare på fotboll. Hann inte ens komma in genom dörren innan Anna och Melinda kom ut och sa att vi skulle åka och fika någonstans. :) Så det gjorde vi, blev bada i otterberget, mitt första dopp. Det märks att saker och ting vänder nu! Efter det köpte vi en pizza och delade på vid korssjön. :) Nu sitter jag här hemma hos nicole och ikväll blir det trevligt folk och gott dricka. :) hoppas på en toppen kväll!


      

Av Mikaela - 12 augusti 2011 14:39

Idag känns det riktigt bra, man kan nästan säga att jag vaknade med ett stort leende på läpparna. Det var något som kändes bra redan då utan att jag visste vad det  kunde va. Iallafall var jag inne på toan och kände att jag kan säkert ta åtminstonde ett steg utan kryckor, och gissa vad som hände? Det gick! :D kanske inte riktigt ett vanligt steg, men gick några små halva steg framåt, är det inte underbart? :)) Jag är super lycklig! Nu händer det äntligen något och jag tycker njuta av varje sekund.


Nu snart ska jag hoppa in i duschen och sen fixa mig lite för ikväll blir det kanske att åka till hova och träffa Robert. :) vet inte vad vi ska hitta på men blir nog roligt! :)

 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards