Miiickaan

Direktlänk till inlägg 24 november 2011

Det som har hänt nu det senaste.

Av Mikaela - 24 november 2011 23:06

Har precis krypit ner i sängen och ska väl när som helst sova! Dagen har beståt av först ett helt meningslöst möte på arbetsförmedlingen, sen kom pappa och hämtade mig och då blev det att handla lite mat &sen äta på donken. :) Efter det var det dags för jobb i 3 timmar och en kvart. När jag kom hem blev det att laga mat och även matlåda till imorgon. Städade och fixade lite innan Celina, Anton och Oscar kom hit, då blev det en sväng till skövde för att köpa god kaffe cooler, gillar inte kaffe men det där är riktigt gott! Sen åkte vi bort till billingehus och tittade ut över hela skövde, fint ändå. Men nu ska jag faktiskt sova, imorgon är det fredag, vilket betyder helg efter klockan fyra. Åker hem till gullspång över helgen, Pappa fyller år och ska bli kul och träffa alla, även lilla söta Melwin. :)


Skrev inget igår heller kom jag på så uppdaterar lite om det också. Jobbade som vanligt, från nio till fyra och efter jobbet stod Celina utanför och vi for hem till Anton och hälsade på en kort sväng, sen till skövde för att köpa smink, och det fanns som tur var. Brukar alltid vara slut när jag ska köpa det. Iallafall efter det åkte vi hem till Adde, även jätte kul och träffa Izabelle igen. Pratade om massa minnen &annat. :) Så kul att vi kan vara vänner nu!


     



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 23 oktober 2013 18:12


Tänkte bara berätta att jag faktiskt har valt att hoppa av skolan, det känns som om det är verkligen är rätt val. Måste tänka på mina höfter, eftersom jag redan har byt ut dom och kommer få göra det några gånger till. Sen kan man ju heller inte göra ...

Av Mikaela - 16 oktober 2013 14:44


Har inte skrivit något på länge, kan meddela att jag lyckades få klart uppsatsen dock vet jag inte om jag klarade den eller inte. Intalar mig själv att den inte är godkänd så jag inte behöver bli besviken! :)   Det jag vill berätta om är om gårda...

Av Mikaela - 26 september 2013 14:24

Tror inte jag fixar det här med skolan, vill verkligen inte ge upp och känna mig misslyckad men det känns som om det är det enda jag kan göra.. Är inte mig själv längre och uppjagad för allt. Att ge upp skulle vara så otroligt pinsamt inför min famil...

Av Mikaela - 24 september 2013 19:31


Dagarna går och dom är fulla med plugg, kan inte säga att jag tycker det är så jätteroligt. Svårt att komma in i pluggandet efter två år utan. Men vill ju verkligen bli förskollärare så det är ju bara att försöka och göra sitt bästa! På torsdag ska v...

Av Mikaela - 5 september 2013 23:01


Skolan har äntligen dragit igång,och även nollningen. Vår grupp är verkligen jättebra och med väldigt bra faddrar så det är toppen! Ville mest logga in här och skriva, att jag sitter här och pluggar. Läser en avhandling på 146 sidor och har äntligen ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards