Miiickaan

Alla inlägg under februari 2012

Av Mikaela - 19 februari 2012 19:31

Dagen idag har varit oroligt lugn, har spenderat i stort sett all tid i sängen framför tv:n med massa serier. :) har faktiskt varit väldigt skönt att bara fått tagit det lugnt, imorgon börjar åter igen en ny vecka som också blir den femte veckan på lisas krog, trivs väldigt bra! Får se hur många mer veckor det blir, är nog högst åtta på samma ställe. Missa inte bigbrother ikväll klockan nio, tänker inte jag göra iallafall!
 

Plockat på rummet och har nu massa tända ljus, mysigt!

   


Av Mikaela - 18 februari 2012 12:19

Kände för en liten stund sen att jag hade en jätte bra morgon, men känns som om det vände ganska snabbt. Ska dra täcket över huvudet och försvinna en stund. Ikväll blir det att dränka allt med alkohol och strunta i allt! :) Ha kul med vännerna och fira Malin som fyller hela 20 år idag! :) Ni får ha det så bra &hoppas ni får en toppen kväll.

 

Av Mikaela - 17 februari 2012 18:03

Dagen idag har varit full av sjukhus &grejer. Åkte med syrran, pappa och farfar mot sjukhuset för att få medicin och även hämta farmor! På vägen hem köpte vi med mat, fick bli kinamat för min del, mums! :) Nu sitter jag här i sängen och ska snart göra mig iordning för att träffa min fina vän jonny &hitta på något med några. :)


   









Av Mikaela - 16 februari 2012 14:15

Kom hem från praktiken för en liten stund sedan, allt gick bra. Har nu nyss ätit pannkakor &grädde! :) ska nu snart krypa ner i sängen och sova en stund, är så himla trött så lite sömn vore inte helt fel. Ikväll blir det nog att träffa Malin &några. :) får se vad som händer helt enkelt!

 

Av Mikaela - 15 februari 2012 20:45

Har inte skrivit något nu på tre dagar, så skriver dom var för sig och lägger in på rätt datum!


Vaknade bredvid filip vid elva nån gång, och inte långt där efter hoppade jag in i duschen och fixade mig. :) efter det blev det frukost som bestod av chips &dipp och coca cola, lite onyttig får man vara ibland! Runt halv två gick vi bort till norrmalm sa hejdå och jag hoppade på bussen till mariestad, där mötte millan &anna upp mig, vi kikade lite affärer och sen kom även celina. Blev god mat på grottan &även en 18minuters solning på suncity! :) 


Nu ligger jag här i sängen och bara tar det lungt, funderar på om man ska kolla på en film &sen sova. Imorgon är det dags för praktik igen, jobbigt att gå upp tidigt men när man väl är där så är det roligt! :)


   

Av Mikaela - 15 februari 2012 20:31

Har inte skrivit något nu på tre dagar, så skriver dom var för sig och lägger in på rätt datum!


Även den här dagen så var det ju praktik från nio till ett, kände mig som en zombie som gick runt där på jobbet, men det gick ju bra iallafall! När jag var på väg till bussen så fick jag ett sms av celina om att jag skulle komma till mariestad så det blev raka vägen till mariestad, där hon &anna mötte upp mig. :) Blev att laga pannkakor och kika lite på datorn tills vi sen åkte mot skövde och hälsade på adam &albin en sväng, hoppade sen av hos Filip. Då det även blev riktigt alla hjärtans dag mys! :) massa gott att äta och en bra film &allt som hör till!
                                                                                                                               En bra &mysig dag var vad det blev helt enkelt! :)


   



Av Mikaela - 13 februari 2012 20:15

Har inte skrivit något nu på tre dagar, så skriver dom var för sig och lägger in på rätt datum!


Det var som vanligt praktik från nio till ett, gick bra &trivs verkligen med alla i personalen! :) Den här dagen var också Stoffes födelsedag, så vi bakade en jätte fin rosa tårta med massa hjärtan på som vi sedan bjöd honom på. Tror han blev väldigt glad faktiskt! :) annars händet det nog inte så mycket mer den dagen, men mysig var den!


   











Av Mikaela - 12 februari 2012 20:46

Helgen har varit helt fantastisk! :) Den bestod av att  fira 20åringen Andreas med massa gott dricka, trevliga människor &allt som hör till. Tänker inte gå in på detaljer, men husaren, harrys &bogrens var dom ställen vi gick till. En riktig bra kväll med Anna var vad det blev! :) 


Idag har jag &anna mest bara tagit det lugnt, ätit sallad på prima och sedan legat i soffan framför en film! :) Nu är jag hemma och ska väl inte bli så långvarig innan jag går och lägger mig, väldigt trött måste jag säga!


Tog som vanligt inga bilder, förstår inte varför den inte kommer upp. Ser ut som fräknar på bilden, men det har jag ej!

 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards