Miiickaan

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Mikaela - 6 november 2012 21:46

Jag har låtit tankarna ta över, vilket jag är väldigt bra på. Vet inte riktigt varför jag gör så eftersom det bara gör saker och ting värre än vad dom egentligen är. Ska snart krypa ner i sängen och invänta Fredrik som kommer runt kvart över elva, ska bli så skönt och sova bredvid och bara krama om honom så mycket som möjligt! :)

 

Av Mikaela - 6 november 2012 14:56

Ska försöka bättra mig lite med att skriva, en gång i veckan kanske är lite, lite. Helgen som var spenderades med Fredrik, han bjöd på jätte god mat när jag kom dit i fredagskväll, mums! Resten av kvällen var lugn med film, vi åkte även till kyrkogården och besökte morfar och david. :) I lördags var det halloween fest i kristinehamn! Söndagen var lugn, bra filmer och senare på kvällen åkte vi till k-hamn och handlade mat till chicken tikka. :)


Vet inte riktigt vad det är med mig just nu, har för många tankar i huvudet. Många av dom är säkert onödiga men det är ju sån jag är. Saker och ting kan inte vara för bra för att vara sant. Men blir nog bra hur som helst! Nu ska jag fixa mig lite och efter det försöka hitta på något. Ni får ha det så bra allihopa!


    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards