Miiickaan

Alla inlägg den 1 november 2012

Av Mikaela - 1 november 2012 22:42

Känner hur dålig jag har blivit på att skriva något här, har nog tappat det där känslan av "måstet" att skriva om allt som händer under dagarna. Men iallafall, veckan har bestått av praktik på ica, umgåtts med Fredrik och firat söta Melwin som redan har fyllt ett år! :) stor kille nu! Har även klippt mig, vilket var väldigt behövligt efter ett och ett halvt år.. haha! Det ska inte få gå så länge tills jag klipper mig igen, lovat mig själv det!


Idag var det först och främst praktik på ica, hälsade sen på Linn en sväng! :) For sen hem och bakade inför sista dagen på praktiken imorgon. Ska bli skönt på ett sätt men samtidigt lite tråkigt, det är ju trots allt roligt där! :) Celina kom hit idag också, vi åkte ner till pizzan och köpte bröd med sås och hälsade sen på Linn en sväng. :) 


Helgen kommer spenderas med Fredrik, bad, mys och massa goda frukter. Fredrik ska även laga mat, men han vägrar berätta vad det blir för något, nyfiken! ;) Lördagen blir det lite fest för våran del och även lite halloween firande igen! :) Kommer bli en toppen helg kan jag tänka mig!


Nu ligger jag här i sängen och kollar på fråga olle, ska när som helst sova, får äntligen sova ut imorogn!


    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards