Miiickaan

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Mikaela - 23 maj 2012 21:29

Nu har jag lyckats att inte skriva på ett par dagar igen, har haft mycket för mig &ingen tid till datorn riktigt. Berättar lite om dagarna allt eftersom, måste säga att har haft en alldeles underbar dag idag! :)


I måndags var det fullt upp, hade både körlektion &teorilektion. Hälsade också på min vän Pontus en sväng och även Victoria. Vi köpte med oss en god sallad på oxen som vi sen åt på balkongen, riktigt trevligt! Runt sex då lektionen var över tog jag bussen till skövde där Fredrik mötte upp mig, vi gick bort till pims där även josef var. Åkte till någon badplats &köpte glass. Kvällen avslutades sen med film &chips. :) En bra dag helt enkelt!


I tisdagsmorgon blev det att göra iordning sig snabbt &sen ta bussen till otterbäcken för att gå till otterbäcksgården. När jag kom hem sen blev det att sova en stund och sen ut och sola i den härliga solen. Den här dagen var ju också jennifers 20års dag, så lite senare på kvällen åkte vi upp till Malin och firade henne. :)


Idag har det varit en riktigt bra dag, älskar solen, värmen, solbrännan, att kunna gå &ja allt! :) Dagen har spenderats hemma hos Malin i kärret, legat i solen och solat hela dagen. Har även tagit årets första dopp. Var väl inte så jätte varmt, men avsvalkande. Kvällen spenderades med Jerry, jocke &linn. Grillade korv nere vid götaholme, mysigt! Nu ligger här i sängen och väntar på att bigbrother ska börja sen blir det sängen för min del.


   





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig något:

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besökare på ungefär:

Skriv gärna något till mig.


Ovido - Quiz & Flashcards